Pancing.Net
November 01, 2014, 09:39:48 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
  Home   Forum   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 »   Go Down
  Print  
Author Topic: mimpi :-lembaga berjubah hitam  (Read 8813 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« on: June 17, 2010, 05:33:19 PM »

nak mintak pendapat sikit..
dalam bulan lopeh den ado mimpi didatangi lembaga
berjubah hitam
masih konfius..ape makna dia..
sebelom mimpi tu den ado paie jumpo ustaz kek darul syifa..
malam ajo den mimpi lembago itam tu datang...
dgn mato merah dio merenong..(isap pit kot)
belakang lembago tu ado 2 pasang kaki tergantong berbuai2 kek langsing pintu rumah
den..kompius botol..apo bondonyo tu...
ado org ckp jin kapir..
ado org ckp kono buatan org..
ado org kato ado khadam yg nak ikot den..(nak jadi khadam den)
(kok alim den ni lain lah)kalo boleh den x nak..(kurafat tu..)

nak mintak tolong sapo2 yg pandai..
jolaskan apo yg sobona eh..
Logged

Pancing.Net
« on: June 17, 2010, 05:33:19 PM »

 Logged
cdgtxx
♪♫~ROCKAPAK~♫♪
Global Moderator
Arowana
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 13883


KAJANG ANGLER 1978


WWW Email
« Reply #1 on: June 17, 2010, 05:36:38 PM »

ooohhh....tu pengasas black metal tu...dia ajak join grup.....hehehe
Logged


euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« Reply #2 on: June 17, 2010, 05:50:34 PM »

 Grin Grin Grin Grin Grin

pendek jo cd..dlm 3-4 kaki jo tinggi dio..
atau dio dtg nak gtau ron james dio mati ?

Logged

rizal_p2
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4170


0134261004


Email
« Reply #3 on: June 17, 2010, 06:25:19 PM »

ooohhh....tu pengasas black metal tu...dia ajak join grup.....hehehe
a ah..join minum darah kambin kot..wahahah..tp kan napa lak ade kaki tergantung???agak2 bro EU. kaki tuh kaki org ke kaki kambin??? klu kambin betul la tuh nk ajak minum darah kambin...heheheheh
Logged

anat68
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1286



Email
« Reply #4 on: June 17, 2010, 10:23:30 PM »

sebelom mimpi tu den ado paie jumpo ustaz kek darul syifa..
malam ajo den mimpi lembago itam tu datang...
dgn mato merah dio merenong..(isap pit kot)
menatang tu marah kek ekau..tu....EU... Grin Grin
elok ko amalkan ayat2 pendinding dari setan iblis ni....cam ayat Qursi,,3 Qhul..ker...bleh jadi gak ada org nak kianat..atau ada yg nak berdamping....ko kan minat...brg2 lama....hati2..lah............
Logged

bukan tak kenal diri...sekadar belum pasti...kabur matahati...
kakingail
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 216



« Reply #5 on: June 17, 2010, 11:40:21 PM »

Ada baiknya tuan tny pd org yg bijak pandai bab agama..mcm ustaz ke,imam ke..
Manalah tahu esok2 dikacaunya keluarga tuan,lagi pening kepala nanti.....
Logged
anat68
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1286



Email
« Reply #6 on: June 18, 2010, 12:09:28 AM »

CARA MENGATASI GEJALA SIHIR
Apabila telah disahkan seseorang itu terkena sihir samada dari segi fizikal, mental atau spiritual, maka dalam dalam konsep Islam, tiap-tiap yang bermasalah ada penyelesaiannya. Tiap-tiap penyakit ada penawarnya. Islam telah membuat beberapa peraturan untuk mengatasi penyakit disebabkan sihir. Terutamanya setelah kita melihat fakta yang jelas bahawa Nabi Muhammad s.a.w. pernah terkena sihir dalam kisah yang terkenal dengan Labid bin A'sam. Peristiwa ini berlaku untuk memberitahu kita bahawa terdapat ayat Al-Qur'an yang dinamakan Al-Mu'awwizat, iaitu beramal bersungguh-sungguh dan yakin dengan ayat-ayat itu sehingga ia menjadi penawar.


Begitu juga dengan ayat Kursi dan memang dari kaedahnya ayat tersebut adalah pengubat dan penyembur sihir. Malah Nabi Muhammad s.a.w. telah menyebut secara terperinci bahawa sihir itu boleh diubati dengan membaca enam ayat pertama surah Al-Baqarah, tiga ayat daripada surah Al-Baqarah iaitu ayat 255, 256 dan 257 dan tiga ayat terakhir daripada surah tersebut. Ayat-ayat ini hendaklah diamalkan dengan penuh yakin bahawa Allah S.W.T. boleh menyembuhkan sihir.


Ayat-ayat tersebut adalah seperti berikut :-
 
1.) Surah Al-Baqarah 2 : 1-6
2.) Surah Al-Baqarah 2 : 255-257
3.) Surah Al-Baqarah 2 : 284-286
EU...ni yg aku baca kat tread rossifumi pos dulu.....
Logged

bukan tak kenal diri...sekadar belum pasti...kabur matahati...
euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« Reply #7 on: June 18, 2010, 09:24:52 AM »

kalo x silap den ayat albaqarah 102-105
ado cito pasal 2 malaikat yg diturunkan allah(horut & taout) utk mengajar sihir
pado cucu-cicit adam..
boleh x kalo kito guno ayat tu?

smalam den ado jumpo sorng bijak pandai..
dio kato..yg jubah hitam tu mcm khadam yg dihantar
utk menghalau kaki2 yg tganntung tu..(langsyior katanyerrrr)
adusss..sape ler yg dongki dgn den..
kalo nak monogur pon gentelmen la..
betul x?

Logged

wonderpets
Marlin
*
Offline Offline

Posts: 3192


"apa yang penting KERJASAMA"


Email
« Reply #8 on: June 18, 2010, 09:29:36 AM »

salam'kum

mano orang tak dongki kek kau.............dalam malaysia ni berapa orang yohhhhhhhh yang pakai kereto hammer...........heeeeeeeeeee Grin kiro taraf kau nie dah samo dengan sultan brunei nie.........baik kau tukar kereta pakai messeratti........ Wink
Logged

"POIE MANCING"-019.307.0.224-
“Tidak masuk syurga orang yang ada di dalam hatinya (sifat) Takbur (walaupun) sebesar zarah."-----Udara Masuk - Allah Allah Antara - Allah Allah Udara Keluar - Allah Allah Antara - Allah Allah-----
euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« Reply #9 on: June 18, 2010, 09:47:19 AM »

bilo lak den pakai keto hummer..
x to duit den...
g elok boli ghumah..
botul dak...? Grin Grin
Logged

namia_05
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1393


bangun mancing,tido mancing.013-6677199


WWW Email
« Reply #10 on: June 18, 2010, 09:49:53 AM »

saya harap tuan bersabar la..
nie mungkin dugaan...
selepas ari tu ada x tuan bermimpi lagi...
selepas ari yg mimpi tu adakah tuan datang balik ke darul syifa?
Logged

NagaMasakMerah
SAPA
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6216


013-2466299 - Naga


WWW Email
« Reply #11 on: June 18, 2010, 09:55:14 AM »

salam,

tuan, selalu ke mimpi macam tu ? saya ni sejak kecil, bukan mimpi tetapi cam satu kenyataan dalam tidur. boleh dikatakan hampir beratus kali saya alami benda yang sama. kadang2 dia cuma menyerapi masuk badan saya, dalam keadaan saya dah separa sedar. tak pernah nampak rupanya tetapi lebih kepada kabus putih. sejak kecil saya alami benda ni.... memang arwah ayah saya ada khadam, tetapi saya tak sure la pula samada benda ni memang mengikuti saya sejak dari kecil atau macamana. ustaz darul syifa tu berapa duit kena bayar nak jumpa tuan ? teringin nak merungkaikan misteri ni....
Logged

try hard to get what you like or you will be forced to like what you get !!!!

euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« Reply #12 on: June 18, 2010, 09:58:21 AM »

SELEPAS PERGI DARUL SYIFA
DEN MIMPI KEDATANGAN MAKHLUK ITU..
MUNGKIN MAKHLUK TU
ANTARA ROH2 YG TERPILIH UTK
MEMBANTU DEN..
MANA TAHU...
TUL X? Grin Grin Grin
Logged

NagaMasakMerah
SAPA
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6216


013-2466299 - Naga


WWW Email
« Reply #13 on: June 18, 2010, 09:59:44 AM »

SELEPAS PERGI DARUL SYIFA
DEN MIMPI KEDATANGAN MAKHLUK ITU..
MUNGKIN MAKHLUK TU
ANTARA ROH2 YG TERPILIH UTK
MEMBANTU DEN..
MANA TAHU...
TUL X? Grin Grin Grin
aminnn
Logged

try hard to get what you like or you will be forced to like what you get !!!!

euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« Reply #14 on: June 18, 2010, 10:02:10 AM »

SEIKHLAS HATI..
TP KENE BELI AIR MINERAL
KEK DARUL SYIFA TUK JD PENAWAR..
KES KHADAM NI MEMANG NYUSAHKAN KITO
SBENARNYA..
ENTAH APA YG DERANG JANJI DLM AGREEMENT TU..
KITA LAK YG KENE TGGUNG..
LEPAS MIMPI TU ADA BEKAS "LOVEBITE"
X DI SENDI2 BADAN TUAN?
Logged

euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« Reply #15 on: June 18, 2010, 10:04:50 AM »

SELEPAS PERGI DARUL SYIFA
DEN MIMPI KEDATANGAN MAKHLUK ITU..
MUNGKIN MAKHLUK TU
ANTARA ROH2 YG TERPILIH UTK
MEMBANTU DEN..
MANA TAHU...
TUL X? Grin Grin Grin
aminnn

MOGA DOA TUAN TERMAKBUL..
TERIMA KASIH TUAN..
Logged

NagaMasakMerah
SAPA
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6216


013-2466299 - Naga


WWW Email
« Reply #16 on: June 18, 2010, 10:06:04 AM »

tuan kereta hammer,

berapa bayaran nak jumpa ustaz darul syifa tu ?
Logged

try hard to get what you like or you will be forced to like what you get !!!!

namia_05
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1393


bangun mancing,tido mancing.013-6677199


WWW Email
« Reply #17 on: June 18, 2010, 10:06:54 AM »

saya pon x berraper taw sangat pasal bab 2 nie.
cb try tgk kat http://darulruqiyyah.blogspot.com/

dan banyak lagi tempat untuk berubat secara islam nie selain darul syifa..

Logged

euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« Reply #18 on: June 18, 2010, 10:08:19 AM »

antara manusia2 yg selalunya berkhodam:-

1 alim ulama
2 raja
3 panglima
4 pendekar
5 makbidan
6 mak andam
7 bomoh
8 dukon

antara yg den belajar dr seorg teman..
Logged

euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« Reply #19 on: June 18, 2010, 10:09:30 AM »

tuan kereta hammer,

berapa bayaran nak jumpa ustaz darul syifa tu ?


seikhlas hati..
derang x mintak..
kita masuk kan dlm tabung tu..
pastu beli air mineral utk dijadikan penawar..
Logged

namia_05
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1393


bangun mancing,tido mancing.013-6677199


WWW Email
« Reply #20 on: June 18, 2010, 10:09:47 AM »

tuan kereta hammer,

berapa bayaran nak jumpa ustaz darul syifa tu ?
kat sana x mengenakan bayaran..
kecuali anda membeli ubat/minyak2..
kebanyakan ustaz sana menggunakan air..
anda blh datang sana bawak air btl besar meneral..
dulu time kawan kecik2 selalu g sana..
sb kawan nie nakal sangat..hehehe
Logged

NagaMasakMerah
SAPA
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6216


013-2466299 - Naga


WWW Email
« Reply #21 on: June 18, 2010, 10:12:43 AM »

tempat tu kat mana Huh?
Logged

try hard to get what you like or you will be forced to like what you get !!!!

euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« Reply #22 on: June 18, 2010, 10:14:33 AM »

bangi..ti den bg web add dio.. Grin Grin
Logged

namia_05
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1393


bangun mancing,tido mancing.013-6677199


WWW Email
« Reply #23 on: June 18, 2010, 10:16:51 AM »

tempat tu kat mana Huh?
tempat darul syifa nie banyak..
kebanyakan nyer kena datang awal..
hq dia kat bangi sebelah umah us harun din..
Logged

euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« Reply #24 on: June 18, 2010, 10:18:43 AM »



http://prkn31baganpinang.pas.org.my/index.php?option=com_content&view=article&id=112:pusat-rawatan-darul-syifa&catid=25:berita-terkini&Itemid=53

dtg pada hari kerja..org x ramai..
dtg awal..
Logged

namia_05
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1393


bangun mancing,tido mancing.013-6677199


WWW Email
« Reply #25 on: June 18, 2010, 10:20:39 AM »

btoi kena datang awal..
kena lak hari harun din ..
lagi ramai...
Logged

euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« Reply #26 on: June 18, 2010, 10:21:34 AM »



pepehal kalo nak mula kan sesuatu hati kene betol..

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Logged

namia_05
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1393


bangun mancing,tido mancing.013-6677199


WWW Email
« Reply #27 on: June 18, 2010, 10:24:44 AM »

betol tu tuan..
saya sokong...
berubatlah secara islam..

Logged

euhammer
(BEST FORUMER)
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 3703


EuHammer

nnaq27@yahoo.com
« Reply #28 on: June 18, 2010, 10:26:34 AM »

betol tu..
 Grin Grin Grin
Logged

Joe
Pengendali Laman
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4681


Email
« Reply #29 on: June 18, 2010, 06:11:22 PM »

Macam saka aje bunyinya nih...Sapa dia alim ulama yang ada khadam tu yeop??
Logged
Pages: 1 2 3 »   Go Up
  Print  
 
Jump to:  


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2013, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal