Pancing.Net
April 25, 2014, 02:40:55 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
  Home   Forum   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1   Go Down
  Print  
Author Topic: dimana port memancing air tawar di kedah  (Read 1943 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
cik_udang
Bilis
*
Offline Offline

Posts: 28


Email
« on: September 09, 2010, 02:48:28 AM »

salam
tumpang tanya dimana port bagus memancing ikan air tawar di area sungai petani-butterworth
Logged
Pancing.Net
« on: September 09, 2010, 02:48:28 AM »

 Logged
AKHIFIRDAUS
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 296


1.. 2.. 3.. iyahhh.. 2021... 2022.. iyahh...


« Reply #1 on: September 09, 2010, 02:05:54 PM »

salam
tumpang tanya dimana port bagus memancing ikan air tawar di area sungai petani-butterworth


ader tasik kat area sana kalau x silap..tapi tasik tu tak boleh mancing dah sekarang...
Logged

ikan banyak di sungai gemas,
memang mudah untuk dicari,
nak komen banyak2 aku malas,
susah2 korang komenlah sendiri...
ddelinquent
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2259


-0147437734-

drac0o@yahoo.com
Email
« Reply #2 on: September 09, 2010, 04:17:35 PM »

mana otai kdah nie?
tuan rizal p2 tlg jwb soklan nie.... Grin
Logged

jgn segan2 colling2 noo... =)
cik_udang
Bilis
*
Offline Offline

Posts: 28


Email
« Reply #3 on: September 11, 2010, 03:56:55 PM »

salam
tumpang tanya dimana port bagus memancing ikan air tawar di area sungai petani-butterworth


ader tasik kat area sana kalau x silap..tapi tasik tu tak boleh mancing dah sekarang...

pantai kamloon ke?
hampeh je
tempat cantik
tapi tak pernah dapat ikan
Logged
wondermahseer
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 24


Fish On! -> line snaps


Email
« Reply #4 on: September 13, 2010, 01:38:34 AM »

hello. baru ni saya balik kampung ayah saya di Parit Panjang, Baling. ada satu kolam pancing berbyr baru di buka di area Kg bakong(kalau tak silap namanya) . dia ikut jalan dari pekan baling ke arah sg tembak. rm 24 untuk 3 jam, ikan boleh bawak balik. ikan rohu, patin, tongsan, lampam dan pacu. baru di buka 2 bulan yg lepas. saya cuma ingin bgtahu, sg petani - baling kurang sejam je kan kalau drive. haha
Logged
cik_udang
Bilis
*
Offline Offline

Posts: 28


Email
« Reply #5 on: September 13, 2010, 04:06:52 AM »

wow
tp jauh ssgt
Logged
Pages: 1   Go Up
  Print  
 
Jump to:  


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2013, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal