Author Topic: dimana port memancing air tawar di kedah  (Read 2349 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline cik_udang

  • Bilis
  • *
  • Posts: 28
    • Email
dimana port memancing air tawar di kedah
« on: September 09, 2010, 02:48:28 AM »
salam
tumpang tanya dimana port bagus memancing ikan air tawar di area sungai petani-butterworth

Offline AKHIFIRDAUS

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 296
  • Gender: Male
  • 1.. 2.. 3.. iyahhh.. 2021... 2022.. iyahh...
Re: dimana port memancing air tawar di kedah
« Reply #1 on: September 09, 2010, 02:05:54 PM »
salam
tumpang tanya dimana port bagus memancing ikan air tawar di area sungai petani-butterworth


ader tasik kat area sana kalau x silap..tapi tasik tu tak boleh mancing dah sekarang...
ikan banyak di sungai gemas,
memang mudah untuk dicari,
nak komen banyak2 aku malas,
susah2 korang komenlah sendiri...

Offline ddelinquent

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2260
  • Gender: Male
  • -0147437734-
    • Email
Re: dimana port memancing air tawar di kedah
« Reply #2 on: September 09, 2010, 04:17:35 PM »
mana otai kdah nie?
tuan rizal p2 tlg jwb soklan nie.... ;D
jgn segan2 colling2 noo... =)

Offline cik_udang

  • Bilis
  • *
  • Posts: 28
    • Email
Re: dimana port memancing air tawar di kedah
« Reply #3 on: September 11, 2010, 03:56:55 PM »
salam
tumpang tanya dimana port bagus memancing ikan air tawar di area sungai petani-butterworth


ader tasik kat area sana kalau x silap..tapi tasik tu tak boleh mancing dah sekarang...

pantai kamloon ke?
hampeh je
tempat cantik
tapi tak pernah dapat ikan

Offline wondermahseer

  • Bilis
  • *
  • Posts: 24
  • Gender: Male
  • Fish On! -> line snaps
    • Email
Re: dimana port memancing air tawar di kedah
« Reply #4 on: September 13, 2010, 01:38:34 AM »
hello. baru ni saya balik kampung ayah saya di Parit Panjang, Baling. ada satu kolam pancing berbyr baru di buka di area Kg bakong(kalau tak silap namanya) . dia ikut jalan dari pekan baling ke arah sg tembak. rm 24 untuk 3 jam, ikan boleh bawak balik. ikan rohu, patin, tongsan, lampam dan pacu. baru di buka 2 bulan yg lepas. saya cuma ingin bgtahu, sg petani - baling kurang sejam je kan kalau drive. haha

Offline cik_udang

  • Bilis
  • *
  • Posts: 28
    • Email
Re: dimana port memancing air tawar di kedah
« Reply #5 on: September 13, 2010, 04:06:52 AM »
wow
tp jauh ssgt