Author Topic: Kolam pancing di Shah Alam  (Read 18572 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline muchi

  • Bilis
  • *
  • Posts: 1
Kolam pancing di Shah Alam
« on: January 25, 2009, 08:29:25 PM »
Salam and Hi kepada warga2 pancing,
terdapat kolam pancing yg best & murah di Shah Alam...

utk mklumat lanjut
http://hyperlink-hfp.blogspot.com/

jom ke sana..


jika ade sebarang komen dari anda, amat di alu2kan..
sesungguhnya yg baik dtg nya dr Allah, dan yg buruk n salah tu dtg dr mnusia sndri..
mgkin jika ade sebarang komen membina atau komen yg memberangsangkan boleh la di perbaiki utk mningkatkan mutu kolam pancing ini insyAllah... ;)

Offline semilang karang

  • Marlin
  • *
  • Posts: 5065
  • Gender: Male
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #1 on: January 26, 2009, 10:45:50 AM »
Salam bro Muchi.. Selamat datang  ke P.net

Toke kolam ke ???
"Mengapa perlu mencari kesempurnaan jika diri juga x sempurna

Mengapa perlu mencari kejujuran jika diri juga tak pernah jujur"

Offline acidd

  • AHLI JAWATANKUASA
  • Marlin
  • *
  • Posts: 521
  • Gender: Male
  • kail nan sejengkal
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #2 on: January 26, 2009, 01:42:28 PM »
slam bro... wa toke kolam buat promosi ni....bravo..bravo... ada kelapangan nnti blh le turun kolam...
rasid@acidd 0126501916 (kail nan sejengkal)

Offline pancing usang

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 439
  • Gender: Male
  • 173692971
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #3 on: June 03, 2009, 10:39:03 AM »
salam....bro muchi, sey ado cadangan nih...buek lah 1 member ship kad utk kaki pancing yg mancing kek kolam bro tu...cth eh, sapo2 yg slalu mancing dapek hargo murah skit ko, blh mancing lamo skit ko...or apo2 la...den bori cdgn yo....
hehe...


Salam and Hi kepada warga2 pancing,
terdapat kolam pancing yg best & murah di Shah Alam...

utk mklumat lanjut
http://hyperlink-hfp.blogspot.com/

jom ke sana..


jika ade sebarang komen dari anda, amat di alu2kan..
sesungguhnya yg baik dtg nya dr Allah, dan yg buruk n salah tu dtg dr mnusia sndri..
mgkin jika ade sebarang komen membina atau komen yg memberangsangkan boleh la di perbaiki utk mningkatkan mutu kolam pancing ini insyAllah... ;)
~illahi anta maksudi waredho kamartlubi~

Offline Snookerz

  • Siakap
  • *
  • Posts: 84
  • Gender: Male
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #4 on: June 03, 2009, 01:13:12 PM »
blh tau berape harge sejam?
mancen sampai lebam....

Offline pancing usang

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 439
  • Gender: Male
  • 173692971
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #5 on: June 03, 2009, 03:48:01 PM »
salam bro...lokasi xbpe jelas la...bg la landmark skit ker kt area tu....tq...

Salam and Hi kepada warga2 pancing,
terdapat kolam pancing yg best & murah di Shah Alam...

utk mklumat lanjut
http://hyperlink-hfp.blogspot.com/

jom ke sana..


jika ade sebarang komen dari anda, amat di alu2kan..
sesungguhnya yg baik dtg nya dr Allah, dan yg buruk n salah tu dtg dr mnusia sndri..
mgkin jika ade sebarang komen membina atau komen yg memberangsangkan boleh la di perbaiki utk mningkatkan mutu kolam pancing ini insyAllah... ;)
~illahi anta maksudi waredho kamartlubi~

Offline pemancing bangau

  • Siakap
  • *
  • Posts: 63
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #6 on: June 26, 2009, 05:48:47 PM »
Salam and Hi kepada warga2 pancing,
terdapat kolam pancing yg best & murah di Shah Alam...

utk mklumat lanjut
http://hyperlink-hfp.blogspot.com/

jom ke sana..


jika ade sebarang komen dari anda, amat di alu2kan..
sesungguhnya yg baik dtg nya dr Allah, dan yg buruk n salah tu dtg dr mnusia sndri..
mgkin jika ade sebarang komen membina atau komen yg memberangsangkan boleh la di perbaiki utk mningkatkan mutu kolam pancing ini insyAllah... ;)

MEnarik nie kolam di shah alam...kt mane ni bro??cmne kirenye??? xde promosi tuk ahli p.net ker?

Offline saniesaga

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1009
  • Gender: Male
  • 012-4673553
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #7 on: July 15, 2009, 12:16:23 PM »
kolam kt seksyen 24 tu ker???

Offline semilang karang

  • Marlin
  • *
  • Posts: 5065
  • Gender: Male
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #8 on: July 22, 2009, 03:24:51 PM »
Hilang ler.. Masuk promosi jer.... Mau kene bahan nie..
"Mengapa perlu mencari kesempurnaan jika diri juga x sempurna

Mengapa perlu mencari kejujuran jika diri juga tak pernah jujur"

Offline ddelinquent

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2260
  • Gender: Male
  • -0147437734-
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #9 on: September 15, 2009, 01:17:24 AM »
kolam 24 ker???
xkan kot....
jgn segan2 colling2 noo... =)

Offline eddy jawa

  • Marlin
  • *
  • Posts: 737
  • Gender: Male
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #10 on: June 08, 2010, 06:41:33 PM »
salam... dah 120 hari xde yg post thread ni....

kolam pancing ni kt seksyen brp?
boleh kasi MAP???
dah jumpa umpan yg cun... xyah lg research... YEAH!!!!

Offline aM BlankasT

  • Marlin
  • *
  • Posts: 509
  • Gender: Male
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #11 on: July 15, 2010, 04:04:22 PM »
LTG LE BRTHU KAMI MANE KOLAM SK 24 NI.PE YG ADA?KEMUDAHAN?HARGA MASUK DAN SEBAGAINYA.WARGA SHAH ALAM
HP>0193601564

Offline Budak kangaq(eDi)

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1188
  • Gender: Male
  • Location: Taman Melati, Beseri, Perlis
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #12 on: July 15, 2010, 04:45:39 PM »
kalau kat seksyen 24 shah alam ada kolam pancing ikan nama apa tah.

tapi kat dalam tu ada restoran nama Restoran Anggerik. masuk ikut jalan timun.
depan kolam tu ada kedai2.. seven E pun ada kat situ.

rasanya kolam tu kot. ???
A Bad Trip Is Better Than No Trip At All..So..Lets Go For Fishing.

Offline ddelinquent

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2260
  • Gender: Male
  • -0147437734-
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #13 on: July 19, 2010, 09:56:11 AM »
kalau kat seksyen 24 shah alam ada kolam pancing ikan nama apa tah.

tapi kat dalam tu ada restoran nama Restoran Anggerik. masuk ikut jalan timun.
depan kolam tu ada kedai2.. seven E pun ada kat situ.

rasanya kolam tu kot. ???

tu markas kami la edie...
sori aritu aku x brapa sihat....
xdan nk msg ang... ;)
jgn segan2 colling2 noo... =)

Offline uRban

  • Bilis
  • *
  • Posts: 6
  • Gender: Male
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #14 on: July 21, 2010, 11:33:07 AM »
Salam kwn2...
klu kat area Shah Alam yg berdekatan dgn sewaktu...byk kolam air tawar..
Kolam man kat sungai kandis,Kolam wak pungut kat kat bukit lancung,kolam kambing juga kat bukit lancung,
kolam batu bata sri muda bersebelahan kolam udang dan kolam sek24 juga.Kolam2 yg prnh aku jelajah.. ;D.
Hobiku mancing kolam keci dan beso..

Offline nuries

  • Marlin
  • *
  • Posts: 520
  • Gender: Male
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #15 on: July 30, 2010, 01:09:04 PM »
team Shah alam bagitaulah teman mana port area Seksen 17.. teman hari ahad datang dari Kuala Rompin hantor bini teman study PJJ sana.... bohsan x tau nak wat apa.... nak mancing x tau port
-->Ingin Memancing Laut Kuala Rompin, Pahang. Hubungi kawan,
-->(nuries=+60175060252)/Rose
-->RM1000 pertrip ($200/head) 5 Seater
[

Offline Budak kangaq(eDi)

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1188
  • Gender: Male
  • Location: Taman Melati, Beseri, Perlis
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #16 on: July 30, 2010, 01:13:19 PM »
kalau kat seksyen 24 shah alam ada kolam pancing ikan nama apa tah.

tapi kat dalam tu ada restoran nama Restoran Anggerik. masuk ikut jalan timun.
depan kolam tu ada kedai2.. seven E pun ada kat situ.

rasanya kolam tu kot. ???

tu markas kami la edie...
sori aritu aku x brapa sihat....
xdan nk msg ang... ;)


wooo.. situ markas abg2 sekalian rupanya.. dekat jer la dgn rumah kawan saya.
satu hari akan ku join abg2 semua. ;D
A Bad Trip Is Better Than No Trip At All..So..Lets Go For Fishing.

Offline ddelinquent

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2260
  • Gender: Male
  • -0147437734-
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #17 on: July 31, 2010, 11:05:35 AM »
orait kami menunggu kehadiran mu....................... ;D ;D
jgn segan2 colling2 noo... =)

Offline zulz

  • Siakap
  • *
  • Posts: 73
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #18 on: November 25, 2010, 12:23:50 PM »
brape rate kolam ni yer...aritu ada lalu g dewan blakang kolam tu....mcm menarik je

Offline ahib0205

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 379
  • Gender: Male
    • AZ-ZAIN SHAH ALAM
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #19 on: December 04, 2010, 12:38:30 AM »
BAru balik ajak KDN minum-minum kat restoran situ.

Tahniah tokey org kita!

Byk dah perubahan kat kolam seksyen 24 ni antaranya:

1) kemudahan surau

2) tandas

3) mainan kanak-kanak

4) jalan keliling kolam tgh dok taruk simen


bagus-bagus moga terus maju  :)
Pemborong & Pengedar lebih 200 Produk keluaran Muslim
http://www.pancing.net/index.php?topic=14683.0

Offline teinmomo

  • Arowana
  • *
  • Posts: 10856
  • Gender: Male
  • "love it learn it "
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #20 on: December 05, 2010, 04:54:52 PM »
BAru balik ajak KDN minum-minum kat restoran situ.

Tahniah tokey org kita!

Byk dah perubahan kat kolam seksyen 24 ni antaranya:

1) kemudahan surau

2) tandas

3) mainan kanak-kanak

4) jalan keliling kolam tgh dok taruk simen


bagus-bagus moga terus maju  :)

ada kemajuan ........



Offline saniesaga

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1009
  • Gender: Male
  • 012-4673553
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #21 on: December 05, 2010, 05:00:36 PM »
BAru balik ajak KDN minum-minum kat restoran situ.

Tahniah tokey org kita!

Byk dah perubahan kat kolam seksyen 24 ni antaranya:

1) kemudahan surau

2) tandas

3) mainan kanak-kanak

4) jalan keliling kolam tgh dok taruk simen


bagus-bagus moga terus maju  :)

ada kemajuan ........

tahun ni den asyik bangau jo kek kolam ni..yahun lepas ada gak rezeki.... :'( :'( :'( :'(

Offline teinmomo

  • Arowana
  • *
  • Posts: 10856
  • Gender: Male
  • "love it learn it "
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #22 on: December 05, 2010, 05:04:58 PM »
BAru balik ajak KDN minum-minum kat restoran situ.

Tahniah tokey org kita!

Byk dah perubahan kat kolam seksyen 24 ni antaranya:

1) kemudahan surau

2) tandas

3) mainan kanak-kanak

4) jalan keliling kolam tgh dok taruk simen


bagus-bagus moga terus maju  :)

ada kemajuan ........

tahun ni den asyik bangau jo kek kolam ni..yahun lepas ada gak rezeki.... :'( :'( :'( :'(

bangau time mlm........adusssss



Offline saniesaga

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1009
  • Gender: Male
  • 012-4673553
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #23 on: December 05, 2010, 07:22:21 PM »
time siang ok ko bro tien?? ??? ??? ??? ???

Offline teinmomo

  • Arowana
  • *
  • Posts: 10856
  • Gender: Male
  • "love it learn it "
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #24 on: December 06, 2010, 05:17:35 PM »
time siang ok ko bro tien?? ??? ??? ??? ???

time siang ok la jugak.....
adehhh.......



Offline muhdbazli

  • Marlin
  • *
  • Posts: 4245
  • Gender: Male
  • Kakashi Ballie San<=>http://naruto.viz.com
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #25 on: February 18, 2011, 11:14:15 PM »
sapo hok ado GPS neh koordinat dia..:: E: 101 31 15.5 @ N: 3 2 8.5 ////  Long:101.520972 @ Lat:3.035705

Offline techdroid

  • Siakap
  • *
  • Posts: 97
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #26 on: March 02, 2011, 06:18:32 AM »
cuba try mancing kat 24 time selepas game. ikan kuat makan lepas game.

Offline teinmomo

  • Arowana
  • *
  • Posts: 10856
  • Gender: Male
  • "love it learn it "
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #27 on: March 08, 2011, 10:21:18 AM »
cuba try mancing kat 24 time selepas game. ikan kuat makan lepas game.

akan diterjah lg..............



Offline muhdbazli

  • Marlin
  • *
  • Posts: 4245
  • Gender: Male
  • Kakashi Ballie San<=>http://naruto.viz.com
    • Email
Re: Kolam pancing di Shah Alam
« Reply #28 on: March 08, 2011, 06:53:56 PM »
cuba try mancing kat 24 time selepas game. ikan kuat makan lepas game.

akan diterjah lg..............
bilo la kawe bleh mncuba...bapo sejam boh?