Pancing.Net
October 23, 2014, 10:26:20 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
  Home   Forum   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1   Go Down
  Print  
Author Topic: Kolam pancing di Shah Alam  (Read 16469 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
muchi
Bilis
*
Offline Offline

Posts: 1


« on: January 25, 2009, 08:29:25 PM »

Salam and Hi kepada warga2 pancing,
terdapat kolam pancing yg best & murah di Shah Alam...

utk mklumat lanjut
http://hyperlink-hfp.blogspot.com/

jom ke sana..


jika ade sebarang komen dari anda, amat di alu2kan..
sesungguhnya yg baik dtg nya dr Allah, dan yg buruk n salah tu dtg dr mnusia sndri..
mgkin jika ade sebarang komen membina atau komen yg memberangsangkan boleh la di perbaiki utk mningkatkan mutu kolam pancing ini insyAllah... Wink
Logged
Pancing.Net
« on: January 25, 2009, 08:29:25 PM »

 Logged
semilang karang
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5065



« Reply #1 on: January 26, 2009, 10:45:50 AM »

Salam bro Muchi.. Selamat datang  ke P.net

Toke kolam ke Huh
Logged

"Mengapa perlu mencari kesempurnaan jika diri juga x sempurna

Mengapa perlu mencari kejujuran jika diri juga tak pernah jujur"
acidd
AHLI JAWATANKUASA
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 521


kail nan sejengkal


« Reply #2 on: January 26, 2009, 01:42:28 PM »

slam bro... wa toke kolam buat promosi ni....bravo..bravo... ada kelapangan nnti blh le turun kolam...
Logged

rasid@acidd 0126501916 (kail nan sejengkal)
pancing usang
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 438


173692971

nakhodaboy@yahoo.com
Email
« Reply #3 on: June 03, 2009, 10:39:03 AM »

salam....bro muchi, sey ado cadangan nih...buek lah 1 member ship kad utk kaki pancing yg mancing kek kolam bro tu...cth eh, sapo2 yg slalu mancing dapek hargo murah skit ko, blh mancing lamo skit ko...or apo2 la...den bori cdgn yo....
hehe...


Salam and Hi kepada warga2 pancing,
terdapat kolam pancing yg best & murah di Shah Alam...

utk mklumat lanjut
http://hyperlink-hfp.blogspot.com/

jom ke sana..


jika ade sebarang komen dari anda, amat di alu2kan..
sesungguhnya yg baik dtg nya dr Allah, dan yg buruk n salah tu dtg dr mnusia sndri..
mgkin jika ade sebarang komen membina atau komen yg memberangsangkan boleh la di perbaiki utk mningkatkan mutu kolam pancing ini insyAllah... Wink
Logged

~illahi anta maksudi waredho kamartlubi~
Snookerz
Siakap
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 84

reyzal80
Email
« Reply #4 on: June 03, 2009, 01:13:12 PM »

blh tau berape harge sejam?
Logged

mancen sampai lebam....
pancing usang
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 438


173692971

nakhodaboy@yahoo.com
Email
« Reply #5 on: June 03, 2009, 03:48:01 PM »

salam bro...lokasi xbpe jelas la...bg la landmark skit ker kt area tu....tq...

Salam and Hi kepada warga2 pancing,
terdapat kolam pancing yg best & murah di Shah Alam...

utk mklumat lanjut
http://hyperlink-hfp.blogspot.com/

jom ke sana..


jika ade sebarang komen dari anda, amat di alu2kan..
sesungguhnya yg baik dtg nya dr Allah, dan yg buruk n salah tu dtg dr mnusia sndri..
mgkin jika ade sebarang komen membina atau komen yg memberangsangkan boleh la di perbaiki utk mningkatkan mutu kolam pancing ini insyAllah... Wink
Logged

~illahi anta maksudi waredho kamartlubi~
pemancing bangau
Siakap
*
Offline Offline

Posts: 63


« Reply #6 on: June 26, 2009, 05:48:47 PM »

Salam and Hi kepada warga2 pancing,
terdapat kolam pancing yg best & murah di Shah Alam...

utk mklumat lanjut
http://hyperlink-hfp.blogspot.com/

jom ke sana..


jika ade sebarang komen dari anda, amat di alu2kan..
sesungguhnya yg baik dtg nya dr Allah, dan yg buruk n salah tu dtg dr mnusia sndri..
mgkin jika ade sebarang komen membina atau komen yg memberangsangkan boleh la di perbaiki utk mningkatkan mutu kolam pancing ini insyAllah... Wink


MEnarik nie kolam di shah alam...kt mane ni bro??cmne kirenye??? xde promosi tuk ahli p.net ker?
Logged
saniesaga
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1009


012-4673553

mohdhasani@yahoo.com.my
Email
« Reply #7 on: July 15, 2009, 12:16:23 PM »

kolam kt seksyen 24 tu ker???
Logged
semilang karang
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5065



« Reply #8 on: July 22, 2009, 03:24:51 PM »

Hilang ler.. Masuk promosi jer.... Mau kene bahan nie..
Logged

"Mengapa perlu mencari kesempurnaan jika diri juga x sempurna

Mengapa perlu mencari kejujuran jika diri juga tak pernah jujur"
ddelinquent
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2260


-0147437734-

drac0o@yahoo.com
Email
« Reply #9 on: September 15, 2009, 01:17:24 AM »

kolam 24 ker???
xkan kot....
Logged

jgn segan2 colling2 noo... =)
eddy jawa
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 737



Email
« Reply #10 on: June 08, 2010, 06:41:33 PM »

salam... dah 120 hari xde yg post thread ni....

kolam pancing ni kt seksyen brp?
boleh kasi MAP???
Logged

dah jumpa umpan yg cun... xyah lg research... YEAH!!!!
aM BlankasT
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 509



Email
« Reply #11 on: July 15, 2010, 04:04:22 PM »

LTG LE BRTHU KAMI MANE KOLAM SK 24 NI.PE YG ADA?KEMUDAHAN?HARGA MASUK DAN SEBAGAINYA.WARGA SHAH ALAM
Logged

HP>0193601564
Budak kangaq(eDi)
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1188


Location: Taman Melati, Beseri, Perlis

seritongga@yahoo.com
Email
« Reply #12 on: July 15, 2010, 04:45:39 PM »

kalau kat seksyen 24 shah alam ada kolam pancing ikan nama apa tah.

tapi kat dalam tu ada restoran nama Restoran Anggerik. masuk ikut jalan timun.
depan kolam tu ada kedai2.. seven E pun ada kat situ.

rasanya kolam tu kot. Huh
Logged

A Bad Trip Is Better Than No Trip At All..So..Lets Go For Fishing.
ddelinquent
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2260


-0147437734-

drac0o@yahoo.com
Email
« Reply #13 on: July 19, 2010, 09:56:11 AM »

kalau kat seksyen 24 shah alam ada kolam pancing ikan nama apa tah.

tapi kat dalam tu ada restoran nama Restoran Anggerik. masuk ikut jalan timun.
depan kolam tu ada kedai2.. seven E pun ada kat situ.

rasanya kolam tu kot. Huh

tu markas kami la edie...
sori aritu aku x brapa sihat....
xdan nk msg ang... Wink
Logged

jgn segan2 colling2 noo... =)
uRban
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6



Email
« Reply #14 on: July 21, 2010, 11:33:07 AM »

Salam kwn2...
klu kat area Shah Alam yg berdekatan dgn sewaktu...byk kolam air tawar..
Kolam man kat sungai kandis,Kolam wak pungut kat kat bukit lancung,kolam kambing juga kat bukit lancung,
kolam batu bata sri muda bersebelahan kolam udang dan kolam sek24 juga.Kolam2 yg prnh aku jelajah.. Grin.
Logged

Hobiku mancing kolam keci dan beso..
nuries
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 521


nuries@hotmail.com nuries1@yahoo.com
Email
« Reply #15 on: July 30, 2010, 01:09:04 PM »

team Shah alam bagitaulah teman mana port area Seksen 17.. teman hari ahad datang dari Kuala Rompin hantor bini teman study PJJ sana.... bohsan x tau nak wat apa.... nak mancing x tau port
Logged

-->Ingin Memancing Laut Kuala Rompin, Pahang. Hubungi kawan,
-->(nuries=+60175060252)/Rose
-->RM1000 pertrip ($200/head) 5 Seater
[
Budak kangaq(eDi)
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1188


Location: Taman Melati, Beseri, Perlis

seritongga@yahoo.com
Email
« Reply #16 on: July 30, 2010, 01:13:19 PM »

kalau kat seksyen 24 shah alam ada kolam pancing ikan nama apa tah.

tapi kat dalam tu ada restoran nama Restoran Anggerik. masuk ikut jalan timun.
depan kolam tu ada kedai2.. seven E pun ada kat situ.

rasanya kolam tu kot. Huh

tu markas kami la edie...
sori aritu aku x brapa sihat....
xdan nk msg ang... Wink


wooo.. situ markas abg2 sekalian rupanya.. dekat jer la dgn rumah kawan saya.
satu hari akan ku join abg2 semua. Grin
Logged

A Bad Trip Is Better Than No Trip At All..So..Lets Go For Fishing.
ddelinquent
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2260


-0147437734-

drac0o@yahoo.com
Email
« Reply #17 on: July 31, 2010, 11:05:35 AM »

orait kami menunggu kehadiran mu....................... Grin Grin
Logged

jgn segan2 colling2 noo... =)
zulz
Siakap
*
Offline Offline

Posts: 73



Email
« Reply #18 on: November 25, 2010, 12:23:50 PM »

brape rate kolam ni yer...aritu ada lalu g dewan blakang kolam tu....mcm menarik je
Logged
ahib0205
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 379



WWW
« Reply #19 on: December 04, 2010, 12:38:30 AM »

BAru balik ajak KDN minum-minum kat restoran situ.

Tahniah tokey org kita!

Byk dah perubahan kat kolam seksyen 24 ni antaranya:

1) kemudahan surau

2) tandas

3) mainan kanak-kanak

4) jalan keliling kolam tgh dok taruk simen


bagus-bagus moga terus maju  Smiley
Logged

Pemborong & Pengedar lebih 200 Produk keluaran Muslim
http://www.pancing.net/index.php?topic=14683.0
teinmomo
Arowana
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 10856


"love it learn it "


Email
« Reply #20 on: December 05, 2010, 04:54:52 PM »

BAru balik ajak KDN minum-minum kat restoran situ.

Tahniah tokey org kita!

Byk dah perubahan kat kolam seksyen 24 ni antaranya:

1) kemudahan surau

2) tandas

3) mainan kanak-kanak

4) jalan keliling kolam tgh dok taruk simen


bagus-bagus moga terus maju  Smiley

ada kemajuan ........
Logged



saniesaga
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1009


012-4673553

mohdhasani@yahoo.com.my
Email
« Reply #21 on: December 05, 2010, 05:00:36 PM »

BAru balik ajak KDN minum-minum kat restoran situ.

Tahniah tokey org kita!

Byk dah perubahan kat kolam seksyen 24 ni antaranya:

1) kemudahan surau

2) tandas

3) mainan kanak-kanak

4) jalan keliling kolam tgh dok taruk simen


bagus-bagus moga terus maju  Smiley

ada kemajuan ........

tahun ni den asyik bangau jo kek kolam ni..yahun lepas ada gak rezeki.... Cry Cry Cry Cry
Logged
teinmomo
Arowana
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 10856


"love it learn it "


Email
« Reply #22 on: December 05, 2010, 05:04:58 PM »

BAru balik ajak KDN minum-minum kat restoran situ.

Tahniah tokey org kita!

Byk dah perubahan kat kolam seksyen 24 ni antaranya:

1) kemudahan surau

2) tandas

3) mainan kanak-kanak

4) jalan keliling kolam tgh dok taruk simen


bagus-bagus moga terus maju  Smiley

ada kemajuan ........

tahun ni den asyik bangau jo kek kolam ni..yahun lepas ada gak rezeki.... Cry Cry Cry Cry

bangau time mlm........adusssss
Logged



saniesaga
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1009


012-4673553

mohdhasani@yahoo.com.my
Email
« Reply #23 on: December 05, 2010, 07:22:21 PM »

time siang ok ko bro tien?? Huh Huh Huh Huh
Logged
teinmomo
Arowana
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 10856


"love it learn it "


Email
« Reply #24 on: December 06, 2010, 05:17:35 PM »

time siang ok ko bro tien?? Huh Huh Huh Huh

time siang ok la jugak.....
adehhh.......
Logged



muhdbazli
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4240


Kakashi Ballie San<=>http://naruto.viz.com


Email
« Reply #25 on: February 18, 2011, 11:14:15 PM »

sapo hok ado GPS neh koordinat dia..:: E: 101 31 15.5 @ N: 3 2 8.5 ////  Long:101.520972 @ Lat:3.035705
Logged

techdroid
Siakap
*
Offline Offline

Posts: 97



« Reply #26 on: March 02, 2011, 06:18:32 AM »

cuba try mancing kat 24 time selepas game. ikan kuat makan lepas game.
Logged
teinmomo
Arowana
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 10856


"love it learn it "


Email
« Reply #27 on: March 08, 2011, 10:21:18 AM »

cuba try mancing kat 24 time selepas game. ikan kuat makan lepas game.

akan diterjah lg..............
Logged



muhdbazli
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4240


Kakashi Ballie San<=>http://naruto.viz.com


Email
« Reply #28 on: March 08, 2011, 06:53:56 PM »

cuba try mancing kat 24 time selepas game. ikan kuat makan lepas game.

akan diterjah lg..............
bilo la kawe bleh mncuba...bapo sejam boh?
Logged

Pages: 1   Go Up
  Print  
 
Jump to:  


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2013, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal