Author Topic: shore jigging/ jigging dari pantai@tebing..???  (Read 1737 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline asam pedas

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2058
  • Gender: Male
  • 017-2486293..sms/call for casting..hehe
shore jigging/ jigging dari pantai@tebing..???
« on: July 07, 2011, 11:00:24 PM »
kat malaysia boleh kita praktikkan cara ni..?? dan ada x otai2 praktikkan teknik ni..??


http://www.youtube.com/watch?v=CGf_sBKknv4&feature=related

Offline jalabelanak

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1588
  • Gender: Male
  • Kuantan Novice Angler - Call me : 012-9533815
    • Email
Re: shore jigging/ jigging dari pantai@tebing..???
« Reply #1 on: July 07, 2011, 11:21:13 PM »
Kalaulah kat Malaysia ni ada tempat macam ni, jawabnya dapatlah bertahan seminggu je ikan2 kat situ...lepas tu habis kena serang...jaring, pukat, bom, apa2 aje laa....lagipun jigging kat tengah pun belum tentu dapat, inikan pula dari tebing...di Malaysia ni jangan haraplah ada tempat macam ni....tapi kalau ada silalah war2kan untuk diserang hendap

Offline gero5217

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2804
  • Gender: Male
  • name:azrul panggil jer gero
    • Email
Re: shore jigging/ jigging dari pantai@tebing..???
« Reply #2 on: July 08, 2011, 06:17:23 AM »
teknik apolo main kt benteng pemecah ombak....leh ler....
h/p:019 2651045

apa-2 boleh whatsaap no tel ni

Offline penyadau

  • Marlin
  • *
  • Posts: 858
  • Gender: Male
  • Aku Caster Tegar
    • Email
Re: shore jigging/ jigging dari pantai@tebing..???
« Reply #3 on: July 08, 2011, 07:38:13 AM »
Cantik gambar profile tu tuan asam pedas... Hehe..
Penyadau_azr

Offline asam pedas

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2058
  • Gender: Male
  • 017-2486293..sms/call for casting..hehe
Re: shore jigging/ jigging dari pantai@tebing..???
« Reply #4 on: July 08, 2011, 09:04:46 PM »
Cantik gambar profile tu tuan asam pedas... Hehe..

hehehe.... ;D ;D ;D ;D