Pancing.Net
April 24, 2014, 09:12:15 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
  Home   Forum   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 »   Go Down
  Print  
Author Topic: umpan ulong buah perah pemikat sang patin  (Read 14858 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
pet_burton
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 34


dimana ada kolam disitu ada perah.....


Email
« on: December 15, 2011, 12:30:39 AM »

kepada warga pancing.net...umpan buah perah umpan ready mate yg boley dimainkan dengan 1001 cara...bukan hanya utk sang patin...kena gayanya ikan tongsan ngan pacu pun mamam skali...hehehehe....sesape yg berminat bule la dptkan stok drpd sy...ia mudah ia senang ia jimat..hehehheee...lihatlah hasil2nya...
Logged
Pancing.Net
« on: December 15, 2011, 12:30:39 AM »

 Logged
BuGie
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5531


............

1979
Email
« Reply #1 on: December 15, 2011, 08:31:01 AM »

kasor tueee..
Logged
wan82
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2435


« Reply #2 on: December 15, 2011, 09:18:19 AM »

brape harga siap pos?
Logged

"BARANG PANCING MESTI GEMPAQ,
IKAN NAIK KE TAK BLAKANG KIRA,"
"JAGA KESELAMATAN,TOLEH KIRI TOLEH KANAN,
KLU HATI BERAT JGN G MANCING"
JGN DOK BELI BARANG PANCING MAHAL JER,
TP ANAK BINI X MKN,UTAMAKAN KELUARGA,
SEMAKIN HARI SEMAKIN SYG"
scot
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1563


mencari pengalaman


« Reply #3 on: December 15, 2011, 10:10:10 AM »

 Wink
Logged
Fahmi
Jemuduk
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 152


I love fishing..


Email
« Reply #4 on: December 15, 2011, 10:44:30 AM »

hrge skli pos bp?? hehe Tongue
Logged

Di mana bumi dipijak,
Di situ Islam dijunjung...

ap2 roger,yop@fahmi
013-3779289
pet_burton
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 34


dimana ada kolam disitu ada perah.....


Email
« Reply #5 on: December 15, 2011, 01:35:57 PM »

lokasi mana der..sy duk area bangi...sebotol 30hinggit..pos ditanggung oleh pembeli...lebih kurang 5-10hinggit kot...tgk tempat...kalau betul² minat kol sy..0192466505
Logged
hansgrinch
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 669



WWW
« Reply #6 on: December 15, 2011, 04:51:44 PM »

nak jugak.... Cool Cool
Logged

019-5266526 casting,bottom,trolling n everything...
pet_burton
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 34


dimana ada kolam disitu ada perah.....


Email
« Reply #7 on: December 16, 2011, 10:26:28 AM »

nak jugak.... Cool Cool



kasi order la kalau nak...hehehehehee.....hubungi no yg tertera..
Logged
pet_burton
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 34


dimana ada kolam disitu ada perah.....


Email
« Reply #8 on: December 16, 2011, 10:33:01 AM »

brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??
Logged
hansgrinch
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 669



WWW
« Reply #9 on: December 16, 2011, 11:07:18 AM »

brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??



sg buloh...
Logged

019-5266526 casting,bottom,trolling n everything...
pet_burton
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 34


dimana ada kolam disitu ada perah.....


Email
« Reply #10 on: December 16, 2011, 11:18:42 AM »

brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??



sg buloh...

kalau nak ujung minggu kita jumpa kat sentul...apa macam...senang nak standby stok dlm keta..hahahahaha
Logged
hansgrinch
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 669



WWW
« Reply #11 on: December 16, 2011, 11:31:32 AM »

brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??



sg buloh...

kalau nak ujung minggu kita jumpa kat sentul...apa macam...senang nak standby stok dlm keta..hahahahaha


sabtu pg saya kt puchong cari toman,
sabtu mlm saya dekat damansara damai acara mengeteh bg kawasan dun Sg Buloh,
ahad pg saya kt kuala selangor...hujung minggu nie pack...tggu isnin atau slasa leh???komform mau sebotol....nnt ajar cara bancuh skali..
Logged

019-5266526 casting,bottom,trolling n everything...
SunnyGTS
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 426



Email
« Reply #12 on: December 16, 2011, 05:34:02 PM »

 Cheesy Cheesy Grin
Logged

“If you give a man a fish you feed him for a day. If you teach a man to fish you feed him for a lifetime.”
pet_burton
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 34


dimana ada kolam disitu ada perah.....


Email
« Reply #13 on: December 16, 2011, 05:37:35 PM »

brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??

alamak der..ari biasa sy tak kesana...kalau nak awak dtg bangi la...saya ada disekitar kawasan tu....tak pun pepehal kol dulu k..


sg buloh...

kalau nak ujung minggu kita jumpa kat sentul...apa macam...senang nak standby stok dlm keta..hahahahaha


sabtu pg saya kt puchong cari toman,
sabtu mlm saya dekat damansara damai acara mengeteh bg kawasan dun Sg Buloh,
ahad pg saya kt kuala selangor...hujung minggu nie pack...tggu isnin atau slasa leh???komform mau sebotol....nnt ajar cara bancuh skali..
Logged
k_rulez
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1412



Email
« Reply #14 on: December 17, 2011, 02:52:45 AM »

brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??



sg buloh...

kalau nak ujung minggu kita jumpa kat sentul...apa macam...senang nak standby stok dlm keta..hahahahaha


sabtu pg saya kt puchong cari toman,
sabtu mlm saya dekat damansara damai acara mengeteh bg kawasan dun Sg Buloh,
ahad pg saya kt kuala selangor...hujung minggu nie pack...tggu isnin atau slasa leh???komform mau sebotol....nnt ajar cara bancuh skali..

hai tuan... main bottom jugak ker...
Logged
hansgrinch
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 669



WWW
« Reply #15 on: December 17, 2011, 05:56:42 PM »

brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??



sg buloh...

kalau nak ujung minggu kita jumpa kat sentul...apa macam...senang nak standby stok dlm keta..hahahahaha


sabtu pg saya kt puchong cari toman,
sabtu mlm saya dekat damansara damai acara mengeteh bg kawasan dun Sg Buloh,
ahad pg saya kt kuala selangor...hujung minggu nie pack...tggu isnin atau slasa leh???komform mau sebotol....nnt ajar cara bancuh skali..

hai tuan... main bottom jugak ker...




skali skala nak jugak rasa bangau kolam air tawar...
Logged

019-5266526 casting,bottom,trolling n everything...
k_rulez
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1412



Email
« Reply #16 on: December 21, 2011, 12:49:16 AM »

brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??



sg buloh...

kalau nak ujung minggu kita jumpa kat sentul...apa macam...senang nak standby stok dlm keta..hahahahaha


sabtu pg saya kt puchong cari toman,
sabtu mlm saya dekat damansara damai acara mengeteh bg kawasan dun Sg Buloh,
ahad pg saya kt kuala selangor...hujung minggu nie pack...tggu isnin atau slasa leh???komform mau sebotol....nnt ajar cara bancuh skali..

hai tuan... main bottom jugak ker...




skali skala nak jugak rasa bangau kolam air tawar...

apa macam bro... ada hasil ker...?
Logged
abdullahh
Marlin
*
Offline Offline

Posts: 903



Email
« Reply #17 on: December 21, 2011, 10:25:21 PM »

salam pet, jumaat mlm nie bleh?
Logged
akuxretioo
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 28


malu bertanye....ikan x naik punye.... {^_=}


« Reply #18 on: December 21, 2011, 11:06:55 PM »

kepada warga pancing.net...umpan buah perah umpan ready mate yg boley dimainkan dengan 1001 cara...bukan hanya utk sang patin...kena gayanya ikan tongsan ngan pacu pun mamam skali...hehehehe....sesape yg berminat bule la dptkan stok drpd sy...ia mudah ia senang ia jimat..hehehheee...lihatlah hasil2nya...

Byk gossip dgr dah pasal umpan nie...kat fb lg gempak mmg teringin sgt nk pakai sos nie....pemancing ulong temerloh pahang....dari kg koi gak weiii koi org bera huhawahaha Shocked Cool
Logged

jelawat
Tenggiri
*
Offline Offline

Posts: 419


Email
« Reply #19 on: December 21, 2011, 11:55:15 PM »

Dah order kat Temerloh,belom sampe2nye lagi,tak tau plak kat Bangi ade stokis.Gua duduk Ampang,keroje kat Menara TM.Ade member duk kat Bangi boleh suruh dia ambikkan.Kalau ade alamatnye kat Bangi,boleh tulun kasi gua untuk buat perhitungan bile nak amik,Siap duitnye sekali gua kirimkan diangin lalu.Boleh dak?
Logged
lemanspring
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8667


Tahun hijrah 1435 lebih baik..InsyaAllah


« Reply #20 on: December 22, 2011, 12:03:21 AM »

Dah order kat Temerloh,belom sampe2nye lagi,tak tau plak kat Bangi ade stokis.Gua duduk Ampang,keroje kat Menara TM.Ade member duk kat Bangi boleh suruh dia ambikkan.Kalau ade alamatnye kat Bangi,boleh tulun kasi gua untuk buat perhitungan bile nak amik,Siap duitnye sekali gua kirimkan diangin lalu.Boleh dak?
dokatla..den kojo kat Annex 1.. 01/01/2012 , baru masuk
nanti leh buat komplot..no den:0133622787
Logged

"Ingatlah, hanya dengan mengingat Allah-lah hati menjadi tenteram”.
                                                      Petikan:Surah Guruh (13:28)
jelawat
Tenggiri
*
Offline Offline

Posts: 419


Email
« Reply #21 on: December 22, 2011, 12:13:58 AM »

Memang dokek sesangat,gua selalu lepak kat Haji Husin Soto.Meja satu ngan Toman aka Sulaiman,Rosli aka bang li, Mamak aka Azizan,yaakop,manan,wak nin kekadang je,Zul Pandan selalu juge jumpe pasai dia antar org rumah kerje kat Annex.Lepas antar bini,lepak ngan gua kat haji usin.Lepas makan dia pegi mancin.Itu le kerje dia skarang.No.016-2669742 Mohd Fuad aka Jelawat
Logged
lemanspring
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8667


Tahun hijrah 1435 lebih baik..InsyaAllah


« Reply #22 on: December 22, 2011, 12:20:47 AM »

Memang dokek sesangat,gua selalu lepak kat Haji Husin Soto.Meja satu ngan Toman aka Sulaiman,Rosli aka bang li, Mamak aka Azizan,yaakop,manan,wak nin kekadang je,Zul Pandan selalu juge jumpe pasai dia antar org rumah kerje kat Annex.Lepas antar bini,lepak ngan gua kat haji usin.Lepas makan dia pegi mancin.Itu le kerje dia skarang.No.016-2669742 Mohd Fuad aka Jelawat
mak aii...ramai nyo geng...bagus nie?
leh buat komplot...selalu turun mana?
Logged

"Ingatlah, hanya dengan mengingat Allah-lah hati menjadi tenteram”.
                                                      Petikan:Surah Guruh (13:28)
jelawat
Tenggiri
*
Offline Offline

Posts: 419


Email
« Reply #23 on: December 22, 2011, 12:28:20 AM »

Ramai jo,yang mancing zul,toman yang tak boleh luar kawasan Langat,Halim budak kedai soto,Daus budak gerai no. 1,budak opis ade 7 org.Selalu lepak kat Sukida atau Rimbe Tekale dengan sedare gua yang duk Gumbak.Minggu nie samade Sukida hari Sabtu,hari minggu budak opis ajak pi Sungai Banting.Tak kompom lagi.
Logged
NagaMasakMerah
SAPA
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6131


013-2466299 - Naga


WWW Email
« Reply #24 on: December 22, 2011, 07:10:14 AM »

Dah order kat Temerloh,belom sampe2nye lagi,tak tau plak kat Bangi ade stokis.Gua duduk Ampang,keroje kat Menara TM.Ade member duk kat Bangi boleh suruh dia ambikkan.Kalau ade alamatnye kat Bangi,boleh tulun kasi gua untuk buat perhitungan bile nak amik,Siap duitnye sekali gua kirimkan diangin lalu.Boleh dak?
dokatla..den kojo kat Annex 1.. 01/01/2012 , baru masuk
nanti leh buat komplot..no den:0133622787
alamak ada geng la..
aku dok level 32s, menara TM... hehehe... boleh ngeteh ni...
Logged

try hard to get what you like or you will be forced to like what you get !!!!

lemanspring
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8667


Tahun hijrah 1435 lebih baik..InsyaAllah


« Reply #25 on: December 22, 2011, 08:19:15 AM »

Dah order kat Temerloh,belom sampe2nye lagi,tak tau plak kat Bangi ade stokis.Gua duduk Ampang,keroje kat Menara TM.Ade member duk kat Bangi boleh suruh dia ambikkan.Kalau ade alamatnye kat Bangi,boleh tulun kasi gua untuk buat perhitungan bile nak amik,Siap duitnye sekali gua kirimkan diangin lalu.Boleh dak?
dokatla..den kojo kat Annex 1.. 01/01/2012 , baru masuk
nanti leh buat komplot..no den:0133622787
alamak ada geng la..
aku dok level 32s, menara TM... hehehe... boleh ngeteh ni...
wah..ada geng lagi...bagus2
Logged

"Ingatlah, hanya dengan mengingat Allah-lah hati menjadi tenteram”.
                                                      Petikan:Surah Guruh (13:28)
NagaMasakMerah
SAPA
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6131


013-2466299 - Naga


WWW Email
« Reply #26 on: December 22, 2011, 08:24:52 AM »

ngeteh sambil mancing kat river side belakang menara tm... hehehhe, ikan keli besar paha ada sekor...  Grin
Logged

try hard to get what you like or you will be forced to like what you get !!!!

lemanspring
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8667


Tahun hijrah 1435 lebih baik..InsyaAllah


« Reply #27 on: December 22, 2011, 08:33:51 AM »

ngeteh sambil mancing kat river side belakang menara tm... hehehhe, ikan keli besar paha ada sekor...  Grin
bukan casting ikan PB ke kat belakang sungai tu...huhuhuhu
Logged

"Ingatlah, hanya dengan mengingat Allah-lah hati menjadi tenteram”.
                                                      Petikan:Surah Guruh (13:28)
AreCap
Pelata
*
Offline Offline

Posts: 134



Email
« Reply #28 on: December 22, 2011, 11:28:49 AM »

pet_burton tak ada testimoni ke? nak tgk jugak hasilnya
Logged

Zero wan tri sik tri for too five ek sik
jelawat
Tenggiri
*
Offline Offline

Posts: 419


Email
« Reply #29 on: December 22, 2011, 12:07:57 PM »

Gua kat tingkat 34 utara ket Unilever Malaysia Holdings,12.30-2.00 ade kat Haji Husin Soto.
Logged
Pages: 1 2 3 »   Go Up
  Print  
 
Jump to:  


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2013, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal