Author Topic: umpan ulong buah perah pemikat sang patin  (Read 24820 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline pet_burton

  • Bilis
  • *
  • Posts: 34
  • Gender: Male
  • dimana ada kolam disitu ada perah.....
    • Email
umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« on: December 15, 2011, 12:30:39 AM »
kepada warga pancing.net...umpan buah perah umpan ready mate yg boley dimainkan dengan 1001 cara...bukan hanya utk sang patin...kena gayanya ikan tongsan ngan pacu pun mamam skali...hehehehe....sesape yg berminat bule la dptkan stok drpd sy...ia mudah ia senang ia jimat..hehehheee...lihatlah hasil2nya...

Offline BuGie

  • AJK PNET
  • Marlin
  • ***
  • Posts: 5537
  • Gender: Male
  • ............
    • Email
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #1 on: December 15, 2011, 08:31:01 AM »
kasor tueee..

Offline wan82

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2438
  • Gender: Male
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #2 on: December 15, 2011, 09:18:19 AM »
brape harga siap pos?
"BARANG PANCING MESTI GEMPAQ,
IKAN NAIK KE TAK BLAKANG KIRA,"
"JAGA KESELAMATAN,TOLEH KIRI TOLEH KANAN,
KLU HATI BERAT JGN G MANCING"
JGN DOK BELI BARANG PANCING MAHAL JER,
TP ANAK BINI X MKN,UTAMAKAN KELUARGA,
SEMAKIN HARI SEMAKIN SYG"

Offline scot

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1567
  • Gender: Male
  • mencari pengalaman
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #3 on: December 15, 2011, 10:10:10 AM »
 ;)

Offline Fahmi

  • Jemuduk
  • *
  • Posts: 152
  • Gender: Male
  • I love fishing..
    • Email
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #4 on: December 15, 2011, 10:44:30 AM »
hrge skli pos bp?? hehe :P
Di mana bumi dipijak,
Di situ Islam dijunjung...

ap2 roger,yop@fahmi
013-3779289

Offline pet_burton

  • Bilis
  • *
  • Posts: 34
  • Gender: Male
  • dimana ada kolam disitu ada perah.....
    • Email
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #5 on: December 15, 2011, 01:35:57 PM »
lokasi mana der..sy duk area bangi...sebotol 30hinggit..pos ditanggung oleh pembeli...lebih kurang 5-10hinggit kot...tgk tempat...kalau betul² minat kol sy..0192466505

Offline hansgrinch

  • Marlin
  • *
  • Posts: 669
  • Gender: Male
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #6 on: December 15, 2011, 04:51:44 PM »
nak jugak.... 8) 8)
019-5266526 casting,bottom,trolling n everything...

Offline pet_burton

  • Bilis
  • *
  • Posts: 34
  • Gender: Male
  • dimana ada kolam disitu ada perah.....
    • Email
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #7 on: December 16, 2011, 10:26:28 AM »
nak jugak.... 8) 8)



kasi order la kalau nak...hehehehehee.....hubungi no yg tertera..

Offline pet_burton

  • Bilis
  • *
  • Posts: 34
  • Gender: Male
  • dimana ada kolam disitu ada perah.....
    • Email
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #8 on: December 16, 2011, 10:33:01 AM »
brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??

Offline hansgrinch

  • Marlin
  • *
  • Posts: 669
  • Gender: Male
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #9 on: December 16, 2011, 11:07:18 AM »
019-5266526 casting,bottom,trolling n everything...

Offline pet_burton

  • Bilis
  • *
  • Posts: 34
  • Gender: Male
  • dimana ada kolam disitu ada perah.....
    • Email
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #10 on: December 16, 2011, 11:18:42 AM »
brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??



sg buloh...

kalau nak ujung minggu kita jumpa kat sentul...apa macam...senang nak standby stok dlm keta..hahahahaha

Offline hansgrinch

  • Marlin
  • *
  • Posts: 669
  • Gender: Male
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #11 on: December 16, 2011, 11:31:32 AM »
brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??



sg buloh...

kalau nak ujung minggu kita jumpa kat sentul...apa macam...senang nak standby stok dlm keta..hahahahaha


sabtu pg saya kt puchong cari toman,
sabtu mlm saya dekat damansara damai acara mengeteh bg kawasan dun Sg Buloh,
ahad pg saya kt kuala selangor...hujung minggu nie pack...tggu isnin atau slasa leh???komform mau sebotol....nnt ajar cara bancuh skali..
019-5266526 casting,bottom,trolling n everything...

Offline SunnyGTS

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 426
  • Gender: Male
    • Email
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #12 on: December 16, 2011, 05:34:02 PM »
 :D :D ;D
“If you give a man a fish you feed him for a day. If you teach a man to fish you feed him for a lifetime.”

Offline pet_burton

  • Bilis
  • *
  • Posts: 34
  • Gender: Male
  • dimana ada kolam disitu ada perah.....
    • Email
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #13 on: December 16, 2011, 05:37:35 PM »
brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??

alamak der..ari biasa sy tak kesana...kalau nak awak dtg bangi la...saya ada disekitar kawasan tu....tak pun pepehal kol dulu k..


sg buloh...

kalau nak ujung minggu kita jumpa kat sentul...apa macam...senang nak standby stok dlm keta..hahahahaha


sabtu pg saya kt puchong cari toman,
sabtu mlm saya dekat damansara damai acara mengeteh bg kawasan dun Sg Buloh,
ahad pg saya kt kuala selangor...hujung minggu nie pack...tggu isnin atau slasa leh???komform mau sebotol....nnt ajar cara bancuh skali..

Offline k_rulez

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1430
  • Gender: Male
    • Email
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #14 on: December 17, 2011, 02:52:45 AM »
brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??



sg buloh...

kalau nak ujung minggu kita jumpa kat sentul...apa macam...senang nak standby stok dlm keta..hahahahaha


sabtu pg saya kt puchong cari toman,
sabtu mlm saya dekat damansara damai acara mengeteh bg kawasan dun Sg Buloh,
ahad pg saya kt kuala selangor...hujung minggu nie pack...tggu isnin atau slasa leh???komform mau sebotol....nnt ajar cara bancuh skali..

hai tuan... main bottom jugak ker...

Offline hansgrinch

  • Marlin
  • *
  • Posts: 669
  • Gender: Male
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #15 on: December 17, 2011, 05:56:42 PM »
brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??



sg buloh...

kalau nak ujung minggu kita jumpa kat sentul...apa macam...senang nak standby stok dlm keta..hahahahaha


sabtu pg saya kt puchong cari toman,
sabtu mlm saya dekat damansara damai acara mengeteh bg kawasan dun Sg Buloh,
ahad pg saya kt kuala selangor...hujung minggu nie pack...tggu isnin atau slasa leh???komform mau sebotol....nnt ajar cara bancuh skali..

hai tuan... main bottom jugak ker...




skali skala nak jugak rasa bangau kolam air tawar...
019-5266526 casting,bottom,trolling n everything...

Offline k_rulez

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1430
  • Gender: Male
    • Email
Re: umpan buah perah pemikat sang patin
« Reply #16 on: December 21, 2011, 12:49:16 AM »
brape harga siap pos?

lokasi mana bro....??



sg buloh...

kalau nak ujung minggu kita jumpa kat sentul...apa macam...senang nak standby stok dlm keta..hahahahaha


sabtu pg saya kt puchong cari toman,
sabtu mlm saya dekat damansara damai acara mengeteh bg kawasan dun Sg Buloh,
ahad pg saya kt kuala selangor...hujung minggu nie pack...tggu isnin atau slasa leh???komform mau sebotol....nnt ajar cara bancuh skali..

hai tuan... main bottom jugak ker...




skali skala nak jugak rasa bangau kolam air tawar...

apa macam bro... ada hasil ker...?

Offline abdullahh

  • Marlin
  • *
  • Posts: 903
    • Email
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #17 on: December 21, 2011, 10:25:21 PM »
salam pet, jumaat mlm nie bleh?

Offline akuxretioo

  • Bilis
  • *
  • Posts: 28
  • Gender: Male
  • malu bertanye....ikan x naik punye.... {^_=}
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #18 on: December 21, 2011, 11:06:55 PM »
kepada warga pancing.net...umpan buah perah umpan ready mate yg boley dimainkan dengan 1001 cara...bukan hanya utk sang patin...kena gayanya ikan tongsan ngan pacu pun mamam skali...hehehehe....sesape yg berminat bule la dptkan stok drpd sy...ia mudah ia senang ia jimat..hehehheee...lihatlah hasil2nya...

Byk gossip dgr dah pasal umpan nie...kat fb lg gempak mmg teringin sgt nk pakai sos nie....pemancing ulong temerloh pahang....dari kg koi gak weiii koi org bera huhawahaha :o 8)

Offline jelawat

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 419
    • Email
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #19 on: December 21, 2011, 11:55:15 PM »
Dah order kat Temerloh,belom sampe2nye lagi,tak tau plak kat Bangi ade stokis.Gua duduk Ampang,keroje kat Menara TM.Ade member duk kat Bangi boleh suruh dia ambikkan.Kalau ade alamatnye kat Bangi,boleh tulun kasi gua untuk buat perhitungan bile nak amik,Siap duitnye sekali gua kirimkan diangin lalu.Boleh dak?

Offline lemanspring

  • Marlin
  • *
  • Posts: 8812
  • Gender: Male
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #20 on: December 22, 2011, 12:03:21 AM »
Dah order kat Temerloh,belom sampe2nye lagi,tak tau plak kat Bangi ade stokis.Gua duduk Ampang,keroje kat Menara TM.Ade member duk kat Bangi boleh suruh dia ambikkan.Kalau ade alamatnye kat Bangi,boleh tulun kasi gua untuk buat perhitungan bile nak amik,Siap duitnye sekali gua kirimkan diangin lalu.Boleh dak?
dokatla..den kojo kat Annex 1.. 01/01/2012 , baru masuk
nanti leh buat komplot..no den:0133622787

Offline jelawat

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 419
    • Email
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #21 on: December 22, 2011, 12:13:58 AM »
Memang dokek sesangat,gua selalu lepak kat Haji Husin Soto.Meja satu ngan Toman aka Sulaiman,Rosli aka bang li, Mamak aka Azizan,yaakop,manan,wak nin kekadang je,Zul Pandan selalu juge jumpe pasai dia antar org rumah kerje kat Annex.Lepas antar bini,lepak ngan gua kat haji usin.Lepas makan dia pegi mancin.Itu le kerje dia skarang.No.016-2669742 Mohd Fuad aka Jelawat

Offline lemanspring

  • Marlin
  • *
  • Posts: 8812
  • Gender: Male
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #22 on: December 22, 2011, 12:20:47 AM »
Memang dokek sesangat,gua selalu lepak kat Haji Husin Soto.Meja satu ngan Toman aka Sulaiman,Rosli aka bang li, Mamak aka Azizan,yaakop,manan,wak nin kekadang je,Zul Pandan selalu juge jumpe pasai dia antar org rumah kerje kat Annex.Lepas antar bini,lepak ngan gua kat haji usin.Lepas makan dia pegi mancin.Itu le kerje dia skarang.No.016-2669742 Mohd Fuad aka Jelawat
mak aii...ramai nyo geng...bagus nie?
leh buat komplot...selalu turun mana?

Offline jelawat

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 419
    • Email
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #23 on: December 22, 2011, 12:28:20 AM »
Ramai jo,yang mancing zul,toman yang tak boleh luar kawasan Langat,Halim budak kedai soto,Daus budak gerai no. 1,budak opis ade 7 org.Selalu lepak kat Sukida atau Rimbe Tekale dengan sedare gua yang duk Gumbak.Minggu nie samade Sukida hari Sabtu,hari minggu budak opis ajak pi Sungai Banting.Tak kompom lagi.

Offline NagaMasakMerah

  • SAPA
  • Marlin
  • *
  • Posts: 6366
  • Gender: Male
  • 013-2466299 - Naga
    • http://i61.photobucket.com/albums/h60/chord_rock/banner27.jpg
    • Email
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #24 on: December 22, 2011, 07:10:14 AM »
Dah order kat Temerloh,belom sampe2nye lagi,tak tau plak kat Bangi ade stokis.Gua duduk Ampang,keroje kat Menara TM.Ade member duk kat Bangi boleh suruh dia ambikkan.Kalau ade alamatnye kat Bangi,boleh tulun kasi gua untuk buat perhitungan bile nak amik,Siap duitnye sekali gua kirimkan diangin lalu.Boleh dak?
dokatla..den kojo kat Annex 1.. 01/01/2012 , baru masuk
nanti leh buat komplot..no den:0133622787
alamak ada geng la..
aku dok level 32s, menara TM... hehehe... boleh ngeteh ni...
try hard to get what you like or you will be forced to like what you get !!!!


Offline lemanspring

  • Marlin
  • *
  • Posts: 8812
  • Gender: Male
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #25 on: December 22, 2011, 08:19:15 AM »
Dah order kat Temerloh,belom sampe2nye lagi,tak tau plak kat Bangi ade stokis.Gua duduk Ampang,keroje kat Menara TM.Ade member duk kat Bangi boleh suruh dia ambikkan.Kalau ade alamatnye kat Bangi,boleh tulun kasi gua untuk buat perhitungan bile nak amik,Siap duitnye sekali gua kirimkan diangin lalu.Boleh dak?
dokatla..den kojo kat Annex 1.. 01/01/2012 , baru masuk
nanti leh buat komplot..no den:0133622787
alamak ada geng la..
aku dok level 32s, menara TM... hehehe... boleh ngeteh ni...
wah..ada geng lagi...bagus2

Offline NagaMasakMerah

  • SAPA
  • Marlin
  • *
  • Posts: 6366
  • Gender: Male
  • 013-2466299 - Naga
    • http://i61.photobucket.com/albums/h60/chord_rock/banner27.jpg
    • Email
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #26 on: December 22, 2011, 08:24:52 AM »
ngeteh sambil mancing kat river side belakang menara tm... hehehhe, ikan keli besar paha ada sekor...  ;D
try hard to get what you like or you will be forced to like what you get !!!!


Offline lemanspring

  • Marlin
  • *
  • Posts: 8812
  • Gender: Male
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #27 on: December 22, 2011, 08:33:51 AM »
ngeteh sambil mancing kat river side belakang menara tm... hehehhe, ikan keli besar paha ada sekor...  ;D
bukan casting ikan PB ke kat belakang sungai tu...huhuhuhu

Offline AreCap

  • Pelata
  • *
  • Posts: 134
    • Email
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #28 on: December 22, 2011, 11:28:49 AM »
pet_burton tak ada testimoni ke? nak tgk jugak hasilnya
Zero wan tri sik tri for too five ek sik

Offline jelawat

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 419
    • Email
Re: umpan ulong buah perah pemikat sang patin
« Reply #29 on: December 22, 2011, 12:07:57 PM »
Gua kat tingkat 34 utara ket Unilever Malaysia Holdings,12.30-2.00 ade kat Haji Husin Soto.