Author Topic: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson  (Read 8275 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline shahrizz78

  • Siakap
  • *
  • Posts: 82
  • Gender: Male
MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« on: September 22, 2009, 07:04:42 PM »
EMPUNYA KELONG : PAK CIK AWAL
LOKASI               : PD N9 KAT TELUK KEMANG SBLM PASIR PJG
HP NBR               : 012-6483533

KPD SESAPE NAK TRY BLH LAH KESANE X UMPAN UDANG TESCO
UMPUN2 SRG DLL X JENIS2 IKAN YG BIASA DPT GELAMA,TETANDA
TUKA,GEGERUT,SEMBILANG,DURI KALO NASIB LG BAIK DPT SIAKAP
LIOR KAT SANA .......

Offline yazman

  • Bilis
  • *
  • Posts: 45
  • Gender: Male
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA PD
« Reply #1 on: September 22, 2009, 07:47:50 PM »
ada gambar ?

hantaran nya ?

hasil kat sana macamana ?

Offline shahrizz78

  • Siakap
  • *
  • Posts: 82
  • Gender: Male
Re: MANCIN KAT KELONG AREA PD
« Reply #2 on: September 22, 2009, 09:33:02 PM »
tak sompat amik gbr la bro x tp hasil ok la gak
dulu ada lg 1 klong kat sana tp dah roboh
pukul di ribut x pehal pon tak rugi g sana
rezki akan memihak asal allah restu kan
insyaallah ........

Offline santap

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2724
  • Gender: Male
  • Hidup Ibarat Roda
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA PD
« Reply #3 on: September 22, 2009, 10:25:58 PM »
berapa hinggit sekepala nak pi naik kelong ??? ??? ???
mengai jangan x mengai

Offline shahrizz78

  • Siakap
  • *
  • Posts: 82
  • Gender: Male
Re: MANCIN KAT KELONG AREA PD
« Reply #4 on: September 23, 2009, 04:06:31 PM »
rm20 skpla ......

Offline AJIB_banax

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1388
  • Gender: Male
  • Team Impian Lake Fishing @ FB
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA PD
« Reply #5 on: September 23, 2009, 04:08:30 PM »
hmmmmmm kira satu ari rm20 ar......naik dari jeti mana?
Hampa Sungguh

Offline lemaxjr

  • Marlin
  • *
  • Posts: 676
  • Gender: Male
  • tak elok joran simpan lama-lama dalam stor.. :-)
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #6 on: January 07, 2010, 11:43:40 AM »
salam tuan rumah,
saya mau tnye skit ni...
kelong ni selamat x kalo nak bawak kdn ke family ke..?
kalo rm20/kepala mmg sesuai la kot musim2 skrg ni...hehehe  ;D
kalau takde geng nak mancing hujung minggu tu, koling-koling la kawan kat sini... ;-) 0126152664

Offline ~jenahak~

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1447
  • Gender: Male
  • golek iwak
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #7 on: January 11, 2010, 10:05:31 AM »
salam tuan rumah,
saya mau tnye skit ni...
kelong ni selamat x kalo nak bawak kdn ke family ke..?
kalo rm20/kepala mmg sesuai la kot musim2 skrg ni...hehehe  ;D

better direct tel owner..
tanya berapa keluasan, kemudahan yg ada, keadaan (keselamatan). etc..

EMPUNYA KELONG : PAK CIK AWAL
LOKASI               : PD N9 KAT TELUK KEMANG SBLM PASIR PJG
HP NBR               :               012-6483533         012-6483533


isteri ada sorang, anak dah 2 orang.. 0137017871

Offline achik DK

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 332
  • Gender: Male
  • bola...mengai...drift...
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #8 on: January 11, 2010, 10:19:07 AM »
pakcik ni ok tak tuan... kot la cengih ka.. ;D


Offline Budak kangaq(eDi)

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1188
  • Gender: Male
  • Location: Taman Melati, Beseri, Perlis
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #9 on: January 11, 2010, 10:23:07 AM »
emmm.. ok jugak RM 20 sekepala...

boleh terai nih. abg2 try la merisik tgk.. klw nak pegi ajak saya sama OK..

hari sabtu @ ahad kita pegi.. ;D
A Bad Trip Is Better Than No Trip At All..So..Lets Go For Fishing.

Offline ~jenahak~

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1447
  • Gender: Male
  • golek iwak
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #10 on: January 11, 2010, 10:25:14 AM »
haaa.... pergi la...
pastu wat report kat sini...
isteri ada sorang, anak dah 2 orang.. 0137017871

Offline namia_05

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1393
  • Gender: Male
  • bangun mancing,tido mancing.013-6677199
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #11 on: January 11, 2010, 10:27:11 AM »
pergi jaga2..
jgn main air..
kang ikan besar makan kaki....

Offline BuGie

  • AJK PNET
  • Marlin
  • ***
  • Posts: 5537
  • Gender: Male
  • ............
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #12 on: January 11, 2010, 10:30:04 AM »
UJUNG BULAN NIE BLEH TRY TEST..

Offline Budak kangaq(eDi)

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1188
  • Gender: Male
  • Location: Taman Melati, Beseri, Perlis
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #13 on: January 11, 2010, 10:31:20 AM »
saya nak pegi dengan sapa..?
tak dak geng... ;D
A Bad Trip Is Better Than No Trip At All..So..Lets Go For Fishing.

Offline KakiPanceng

  • Pelata
  • *
  • Posts: 110
  • Gender: Male
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #14 on: February 09, 2010, 10:17:45 AM »
rm20 je satu kepala?
murah hbs ni..
ape lg..
mari rmai2 kte serbu.. ;D
JAGA MANCING, TDO MANCING, MKN?..MKN NASI LA BRADER..HEHEHE

aku dok kt b.b.bangi..kalo ade sesape yg dok kt area b.b.bangi/kajang/putrajaya atau kwsn brdekatan perlukn teman nk gi mancing, roger2 ar aku (hp: 017-3062110)

Offline Rizal JJ

  • AJK PNET
  • Marlin
  • ***
  • Posts: 6886
  • Gender: Male
  • Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #15 on: February 10, 2010, 11:25:02 AM »
kalau area sini Tn Santap kena jd kapten...  ;D ;)
JURI JEMPUTAN

Offline buntal bujur

  • Marlin
  • *
  • Posts: 5170
  • Gender: Male
  • Mengey...mengey...mengey...!!!
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #16 on: February 10, 2010, 11:28:23 AM »
apa lagi santap..

organize ler trip ni
Nk g mancen tue ajak le BB nie...012-5612469

Offline Rizal JJ

  • AJK PNET
  • Marlin
  • ***
  • Posts: 6886
  • Gender: Male
  • Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #17 on: February 10, 2010, 11:31:46 AM »
apa lagi santap..

organize ler trip ni

buntai...santap tgh tido tu...
mlm baru onlie.... ;D  ;D
JURI JEMPUTAN

Offline yuskjg

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 438
  • Gender: Male
  • biaq rupa buruk hati mau cantik
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #18 on: February 10, 2010, 11:42:19 AM »
salam tuan rumah,
saya mau tnye skit ni...
kelong ni selamat x kalo nak bawak kdn ke family ke..?
kalo rm20/kepala mmg sesuai la kot musim2 skrg ni...hehehe  ;D

better direct tel owner..
tanya berapa keluasan, kemudahan yg ada, keadaan (keselamatan). etc..

EMPUNYA KELONG : PAK CIK AWAL
LOKASI               : PD N9 KAT TELUK KEMANG SBLM PASIR PJG
HP NBR               :               012-6483533         012-6483533



salam....kalau tak salah sy pak cik awal ni dah meninggal bln puasa lepas....lg satu kelong ni tak berapa sesuai bawak ank isteri....kelong ni kelong kupang....jd dia pakai titi takda lantai....

Offline yuskjg

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 438
  • Gender: Male
  • biaq rupa buruk hati mau cantik
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #19 on: February 10, 2010, 11:44:21 AM »
errrr....tuan2 faham ka apa bahasa sy ni....pasai sy tak pandai nak terangkan....kalau ada otai2 yang penah pi tolong terangkan..... ???

Offline Rizal JJ

  • AJK PNET
  • Marlin
  • ***
  • Posts: 6886
  • Gender: Male
  • Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #20 on: February 10, 2010, 11:50:36 AM »
errrr....tuan2 faham ka apa bahasa sy ni....pasai sy tak pandai nak terangkan....kalau ada otai2 yang penah pi tolong terangkan..... ???

la betui la tu hang tulih...kalau depa tak faham lg tak tau la...
nak kena terang cam ajis buat kat polis tu.....
pak mat tempe kena langgar ngan motokar.... ;D  ;D
JURI JEMPUTAN

Offline yuskjg

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 438
  • Gender: Male
  • biaq rupa buruk hati mau cantik
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #21 on: February 10, 2010, 12:26:05 PM »
errrr....tuan2 faham ka apa bahasa sy ni....pasai sy tak pandai nak terangkan....kalau ada otai2 yang penah pi tolong terangkan..... ???

la betui la tu hang tulih...kalau depa tak faham lg tak tau la...
nak kena terang cam ajis buat kat polis tu.....
pak mat tempe kena langgar ngan motokar.... ;D  ;D
tak bang rizal.....kita sama2 org utara takpa....takut kwn2 blah lain tak paham hehehehe......tp paham no.... ;D




  p/s..bang rizal bila nak ajaq saya ikat perambut tuu....?? ??? ???

Offline Rizal JJ

  • AJK PNET
  • Marlin
  • ***
  • Posts: 6886
  • Gender: Male
  • Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #22 on: February 10, 2010, 04:53:07 PM »
errrr....tuan2 faham ka apa bahasa sy ni....pasai sy tak pandai nak terangkan....kalau ada otai2 yang penah pi tolong terangkan..... ???
la betui la tu hang tulih...kalau depa tak faham lg tak tau la...
nak kena terang cam ajis buat kat polis tu.....
pak mat tempe kena langgar ngan motokar.... ;D  ;D
tak bang rizal.....kita sama2 org utara takpa....takut kwn2 blah lain tak paham hehehehe......tp paham no.... ;D

  p/s..bang rizal bila nak ajaq saya ikat perambut tuu....?? ??? ???

den org selatan cuma org umah jer org utara...
pasai perambut tu tak sempat nak ajaq dan blajaq sama-sama...
ada masa nanti kita suruh Bung Potocol bukak kelas buat perambut... ;D  ;D
JURI JEMPUTAN

Offline santap

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2724
  • Gender: Male
  • Hidup Ibarat Roda
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #23 on: February 10, 2010, 04:56:07 PM »
berapa org blh naik ni?
mengai jangan x mengai

Offline Rizal JJ

  • AJK PNET
  • Marlin
  • ***
  • Posts: 6886
  • Gender: Male
  • Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #24 on: February 10, 2010, 04:57:44 PM »
berapa org blh naik ni?

ehhhh....Tn Santap dah bangun tido'...
hang keja pagi ka petang ni....
kelong ni hang tak terai lg ka tap... ::)
JURI JEMPUTAN

Offline santap

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2724
  • Gender: Male
  • Hidup Ibarat Roda
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #25 on: February 10, 2010, 05:06:22 PM »
keja ptg la bro rijal JJcool
x penah try pun. x tau plak kat ctu ada kelong kupang.
mengai jangan x mengai

Offline Rizal JJ

  • AJK PNET
  • Marlin
  • ***
  • Posts: 6886
  • Gender: Male
  • Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama
    • Email
Re: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson
« Reply #26 on: February 10, 2010, 05:11:30 PM »
keja ptg la bro rijal JJcool
x penah try pun. x tau plak kat ctu ada kelong kupang.

cam tu hang kena sevey la...
mungkin elok skit dari kelanang.... ::)  ;)
JURI JEMPUTAN