Pancing.Net
August 22, 2014, 11:40:23 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
  Home   Forum   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1   Go Down
  Print  
Author Topic: MANCIN KAT KELONG AREA Port Dickson  (Read 6447 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
shahrizz78
Siakap
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 82


shahrizz@malaysiaairlines.com ijal
« on: September 22, 2009, 07:04:42 PM »

EMPUNYA KELONG : PAK CIK AWAL
LOKASI               : PD N9 KAT TELUK KEMANG SBLM PASIR PJG
HP NBR               : 012-6483533

KPD SESAPE NAK TRY BLH LAH KESANE X UMPAN UDANG TESCO
UMPUN2 SRG DLL X JENIS2 IKAN YG BIASA DPT GELAMA,TETANDA
TUKA,GEGERUT,SEMBILANG,DURI KALO NASIB LG BAIK DPT SIAKAP
LIOR KAT SANA .......
Logged
Pancing.Net
« on: September 22, 2009, 07:04:42 PM »

 Logged
yazman
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 45


jit75@yahoo.com
Email
« Reply #1 on: September 22, 2009, 07:47:50 PM »

ada gambar ?

hantaran nya ?

hasil kat sana macamana ?
Logged

shahrizz78
Siakap
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 82


shahrizz@malaysiaairlines.com ijal
« Reply #2 on: September 22, 2009, 09:33:02 PM »

tak sompat amik gbr la bro x tp hasil ok la gak
dulu ada lg 1 klong kat sana tp dah roboh
pukul di ribut x pehal pon tak rugi g sana
rezki akan memihak asal allah restu kan
insyaallah ........
Logged
santap
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2724


Hidup Ibarat Roda


Email
« Reply #3 on: September 22, 2009, 10:25:58 PM »

berapa hinggit sekepala nak pi naik kelong Huh Huh Huh
Logged

mengai jangan x mengai
shahrizz78
Siakap
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 82


shahrizz@malaysiaairlines.com ijal
« Reply #4 on: September 23, 2009, 04:06:31 PM »

rm20 skpla ......
Logged
AJIB_banax
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1388


Team Impian Lake Fishing @ FB


Email
« Reply #5 on: September 23, 2009, 04:08:30 PM »

hmmmmmm kira satu ari rm20 ar......naik dari jeti mana?
Logged

Hampa Sungguh
lemaxjr
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 676


tak elok joran simpan lama-lama dalam stor.. :-)


Email
« Reply #6 on: January 07, 2010, 11:43:40 AM »

salam tuan rumah,
saya mau tnye skit ni...
kelong ni selamat x kalo nak bawak kdn ke family ke..?
kalo rm20/kepala mmg sesuai la kot musim2 skrg ni...hehehe  Grin
Logged

kalau takde geng nak mancing hujung minggu tu, koling-koling la kawan kat sini... ;-) 0126152664
~jenahak~
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1447


golek iwak


Email
« Reply #7 on: January 11, 2010, 10:05:31 AM »

salam tuan rumah,
saya mau tnye skit ni...
kelong ni selamat x kalo nak bawak kdn ke family ke..?
kalo rm20/kepala mmg sesuai la kot musim2 skrg ni...hehehe  Grin

better direct tel owner..
tanya berapa keluasan, kemudahan yg ada, keadaan (keselamatan). etc..

EMPUNYA KELONG : PAK CIK AWAL
LOKASI               : PD N9 KAT TELUK KEMANG SBLM PASIR PJG
HP NBR               :               012-6483533         012-6483533


Logged

isteri ada sorang, anak dah 2 orang.. 0137017871
achik DK
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 332


bola...mengai...drift...


Email
« Reply #8 on: January 11, 2010, 10:19:07 AM »

pakcik ni ok tak tuan... kot la cengih ka.. Grin
Logged


Budak kangaq(eDi)
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1188


Location: Taman Melati, Beseri, Perlis

seritongga@yahoo.com
Email
« Reply #9 on: January 11, 2010, 10:23:07 AM »

emmm.. ok jugak RM 20 sekepala...

boleh terai nih. abg2 try la merisik tgk.. klw nak pegi ajak saya sama OK..

hari sabtu @ ahad kita pegi.. Grin
Logged

A Bad Trip Is Better Than No Trip At All..So..Lets Go For Fishing.
~jenahak~
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1447


golek iwak


Email
« Reply #10 on: January 11, 2010, 10:25:14 AM »

haaa.... pergi la...
pastu wat report kat sini...
Logged

isteri ada sorang, anak dah 2 orang.. 0137017871
namia_05
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1393


bangun mancing,tido mancing.013-6677199


WWW Email
« Reply #11 on: January 11, 2010, 10:27:11 AM »

pergi jaga2..
jgn main air..
kang ikan besar makan kaki....
Logged

BuGie
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5531


............

1979
Email
« Reply #12 on: January 11, 2010, 10:30:04 AM »

UJUNG BULAN NIE BLEH TRY TEST..
Logged
Budak kangaq(eDi)
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1188


Location: Taman Melati, Beseri, Perlis

seritongga@yahoo.com
Email
« Reply #13 on: January 11, 2010, 10:31:20 AM »

saya nak pegi dengan sapa..?
tak dak geng... Grin
Logged

A Bad Trip Is Better Than No Trip At All..So..Lets Go For Fishing.
KakiPanceng
Pelata
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 110



« Reply #14 on: February 09, 2010, 10:17:45 AM »

rm20 je satu kepala?
murah hbs ni..
ape lg..
mari rmai2 kte serbu.. Grin
Logged

JAGA MANCING, TDO MANCING, MKN?..MKN NASI LA BRADER..HEHEHE

aku dok kt b.b.bangi..kalo ade sesape yg dok kt area b.b.bangi/kajang/putrajaya atau kwsn brdekatan perlukn teman nk gi mancing, roger2 ar aku (hp: 017-3062110)
Rizal JJ
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6885


Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama

rizal_404@hotmail.com rizal_404@yahoo.com
Email
« Reply #15 on: February 10, 2010, 11:25:02 AM »

kalau area sini Tn Santap kena jd kapten...  Grin Wink
Logged

JURI JEMPUTAN
buntal bujur
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5170


Mengey...mengey...mengey...!!!


Email
« Reply #16 on: February 10, 2010, 11:28:23 AM »

apa lagi santap..

organize ler trip ni
Logged

Nk g mancen tue ajak le BB nie...012-5612469
Rizal JJ
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6885


Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama

rizal_404@hotmail.com rizal_404@yahoo.com
Email
« Reply #17 on: February 10, 2010, 11:31:46 AM »

apa lagi santap..

organize ler trip ni

buntai...santap tgh tido tu...
mlm baru onlie.... Grin  Grin
Logged

JURI JEMPUTAN
yuskjg
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 438


biaq rupa buruk hati mau cantik


Email
« Reply #18 on: February 10, 2010, 11:42:19 AM »

salam tuan rumah,
saya mau tnye skit ni...
kelong ni selamat x kalo nak bawak kdn ke family ke..?
kalo rm20/kepala mmg sesuai la kot musim2 skrg ni...hehehe  Grin

better direct tel owner..
tanya berapa keluasan, kemudahan yg ada, keadaan (keselamatan). etc..

EMPUNYA KELONG : PAK CIK AWAL
LOKASI               : PD N9 KAT TELUK KEMANG SBLM PASIR PJG
HP NBR               :               012-6483533         012-6483533



salam....kalau tak salah sy pak cik awal ni dah meninggal bln puasa lepas....lg satu kelong ni tak berapa sesuai bawak ank isteri....kelong ni kelong kupang....jd dia pakai titi takda lantai....
Logged
yuskjg
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 438


biaq rupa buruk hati mau cantik


Email
« Reply #19 on: February 10, 2010, 11:44:21 AM »

errrr....tuan2 faham ka apa bahasa sy ni....pasai sy tak pandai nak terangkan....kalau ada otai2 yang penah pi tolong terangkan..... Huh
Logged
Rizal JJ
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6885


Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama

rizal_404@hotmail.com rizal_404@yahoo.com
Email
« Reply #20 on: February 10, 2010, 11:50:36 AM »

errrr....tuan2 faham ka apa bahasa sy ni....pasai sy tak pandai nak terangkan....kalau ada otai2 yang penah pi tolong terangkan..... Huh

la betui la tu hang tulih...kalau depa tak faham lg tak tau la...
nak kena terang cam ajis buat kat polis tu.....
pak mat tempe kena langgar ngan motokar.... Grin  Grin
Logged

JURI JEMPUTAN
yuskjg
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 438


biaq rupa buruk hati mau cantik


Email
« Reply #21 on: February 10, 2010, 12:26:05 PM »

errrr....tuan2 faham ka apa bahasa sy ni....pasai sy tak pandai nak terangkan....kalau ada otai2 yang penah pi tolong terangkan..... Huh

la betui la tu hang tulih...kalau depa tak faham lg tak tau la...
nak kena terang cam ajis buat kat polis tu.....
pak mat tempe kena langgar ngan motokar.... Grin  Grin
tak bang rizal.....kita sama2 org utara takpa....takut kwn2 blah lain tak paham hehehehe......tp paham no.... Grin




  p/s..bang rizal bila nak ajaq saya ikat perambut tuu....?? Huh Huh
Logged
Rizal JJ
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6885


Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama

rizal_404@hotmail.com rizal_404@yahoo.com
Email
« Reply #22 on: February 10, 2010, 04:53:07 PM »

errrr....tuan2 faham ka apa bahasa sy ni....pasai sy tak pandai nak terangkan....kalau ada otai2 yang penah pi tolong terangkan..... Huh
la betui la tu hang tulih...kalau depa tak faham lg tak tau la...
nak kena terang cam ajis buat kat polis tu.....
pak mat tempe kena langgar ngan motokar.... Grin  Grin
tak bang rizal.....kita sama2 org utara takpa....takut kwn2 blah lain tak paham hehehehe......tp paham no.... Grin

  p/s..bang rizal bila nak ajaq saya ikat perambut tuu....?? Huh Huh

den org selatan cuma org umah jer org utara...
pasai perambut tu tak sempat nak ajaq dan blajaq sama-sama...
ada masa nanti kita suruh Bung Potocol bukak kelas buat perambut... Grin  Grin
Logged

JURI JEMPUTAN
santap
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2724


Hidup Ibarat Roda


Email
« Reply #23 on: February 10, 2010, 04:56:07 PM »

berapa org blh naik ni?
Logged

mengai jangan x mengai
Rizal JJ
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6885


Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama

rizal_404@hotmail.com rizal_404@yahoo.com
Email
« Reply #24 on: February 10, 2010, 04:57:44 PM »

berapa org blh naik ni?

ehhhh....Tn Santap dah bangun tido'...
hang keja pagi ka petang ni....
kelong ni hang tak terai lg ka tap... Roll Eyes
Logged

JURI JEMPUTAN
santap
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2724


Hidup Ibarat Roda


Email
« Reply #25 on: February 10, 2010, 05:06:22 PM »

keja ptg la bro rijal JJcool
x penah try pun. x tau plak kat ctu ada kelong kupang.
Logged

mengai jangan x mengai
Rizal JJ
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 6885


Mancing adalah hobi Keluarga tetap utama

rizal_404@hotmail.com rizal_404@yahoo.com
Email
« Reply #26 on: February 10, 2010, 05:11:30 PM »

keja ptg la bro rijal JJcool
x penah try pun. x tau plak kat ctu ada kelong kupang.

cam tu hang kena sevey la...
mungkin elok skit dari kelanang.... Roll Eyes  Wink
Logged

JURI JEMPUTAN
Pages: 1   Go Up
  Print  
 
Jump to:  


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2013, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal