Pancing.Net
October 20, 2014, 05:39:38 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
  Home   Forum   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 2 »   Go Down
  Print  
Author Topic: PEMBUNUH KEJAM SEDANG DICARI...  (Read 4358 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
~jenahak~
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1447


golek iwak


Email
« on: December 02, 2009, 08:25:46 AM »

WANITA MATI DIBUNUH

21 NOV 2009,  MASAI.(BUKAN KOTA MASAI SEPERTI YANG TERSIAR DI AKBAR), Diana Binti Saudi, 24thn mati dibunuh dengan kejam, Mangsa mati di percayai dibunuh teman lelakinya sendiri, dalam satu kejadian yang berlaku di jalan Sungai Masai, Masai, Johor. Mangsa maut dengan kesan hentakan dikepala dan beberapa tikaman di badannya, pembunuh kejam itu berjaya melarikan diri sejurus selepas melakukan pembunuhan, sesiapa yg melihat atau mengenali lelaki tersebut sila hubungi balai polis yg berdekatan.
 

STORY ABOUT THIS CASE
        21 Nov 09, kira-kira pukul 10.00,kakak mangsa menerima panggilan dari seorang teman yang mengatakan berlaku pembunuhan di Masai, berkemungkinan yang dibunuh adalah adiknya, kakak mangsa yang belum mengetahui siapa yang dibunuh bergegas ke tempat kejadian, namun setelah dia sampai yang tinggal hanya lah kesan percikan darah di merata-rata tempat, hati siapa yang tak meruntun melihat tempat kejadian itu, lebih- lebih lagi rumah itu, rumah teman lelaki adiknya,berharap adiknya masih hidup,si kakak cuba menghubungi adiknya namun panggilannya tidak di jawap.
        Pencariannya tidak terhenti disitu dia bergegas ke balai polis berdekatan, disitulah baru dia tahu, yang terbunuh adalah adiknya, linangan air mata sudah tak tertahan lagi, Diana adalah seorang anak yang sangat baik, rajin bekerja, dan sangat mementingkan keluarga,tiada seorang pun yang menyangka gadis periang itu mati kerna di bunuh, di bunuh teman lelakinya sendiri, lelaki itu memang kejam setelah sekian lama mereka berkawan, inikah balasan yang di terima Diana atas segala pengorbanan yang di berikan pada teman lelakinya, ditikam berkali-kali, dimanakah hati dan perasaannya hilangkah sudah cintanya pada Diana hanya kerana amarah yang entah apa sebabnya sanggup dia membunuh teman wanitanya sendiri, ya Allah manusia atau binatang kah dia, atau dia setan yang bertopengkan manusia.
        Kepada sesiapa diluar sana, Jika anda terjumpa dengan lelaki ini hubungilah balai polis berdekatan, berhati-hatilah dengannya, kerana dia adalah seorang pembunuh  yang teramat kejam...

PLEASE FORWARD.........................



UNTUK KETERANGAN LANJUT,
Sila Hubungi Balap POLIS Masai
07-2511222
Logged

isteri ada sorang, anak dah 2 orang.. 0137017871
Pancing.Net
« on: December 02, 2009, 08:25:46 AM »

 Logged
Teja
Ahli Wanita
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 2299


« Reply #1 on: December 02, 2009, 08:37:21 AM »

STORY ABOUT THIS CASE
        21 Nov 09, kira-kira pukul 10.00,kakak mangsa menerima panggilan dari seorang teman yang mengatakan berlaku pembunuhan di Masai, berkemungkinan yang dibunuh adalah adiknya, kakak mangsa yang belum mengetahui siapa yang dibunuh bergegas ke tempat kejadian, namun setelah dia sampai yang tinggal hanya lah kesan percikan darah di merata-rata tempat, hati siapa yang tak meruntun melihat tempat kejadian itu, lebih- lebih lagi rumah itu, rumah teman lelaki adiknya,berharap adiknya masih hidup,si kakak cuba menghubungi adiknya namun panggilannya tidak di jawap.
       

malang sungguh nasib perempuan tu tapi kenapa berada di rumah teman lelaki...?? mencari nahas namanya...
Logged

Some Stories Are Better Left Unsaid..
lemaxjr
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 676


tak elok joran simpan lama-lama dalam stor.. :-)


Email
« Reply #2 on: December 02, 2009, 08:44:36 AM »

kesian kt pompuan tu...
tp kalo tgk muka laki tu, mcm blur @ skima je...
rasanya mmg trend pembunuh skrg kot..jenis innocent je..susah skit org nk caye dia tu pembunuh...
Logged

kalau takde geng nak mancing hujung minggu tu, koling-koling la kawan kat sini... ;-) 0126152664
aruan_tasik
Marlin
*
Offline Offline

Posts: 557



Email
« Reply #3 on: December 02, 2009, 08:49:19 AM »

gambar tu sebelum nafsu amarah nyer keluar...sbb tu skema.....
kalau dapat tgk masa dia menikam dan membunuh sumpah muka tak skema lagiii...

apakah dunia sekarang ni sudah dekat.....renung renungkan......
Logged

Teja
Ahli Wanita
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 2299


« Reply #4 on: December 02, 2009, 08:51:29 AM »


zaman sekarang...kalau tgk gaya mcm pijak semut pun tak mati tapi perangai ya allah...tuhan saja yg tau..
Logged

Some Stories Are Better Left Unsaid..
~jenahak~
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1447


golek iwak


Email
« Reply #5 on: December 02, 2009, 09:05:09 AM »

dekat-dekatkan diri dengan ALLAH...
bila syaitan dah berdamping, gini la jadinya... Cry
Logged

isteri ada sorang, anak dah 2 orang.. 0137017871
BuGie
AJK PNET
Marlin
***
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5535


............

1979
Email
« Reply #6 on: December 02, 2009, 10:04:48 AM »

DUNIA SKANG DH TERBALIK....BERHATI2 LAH KEKAWAN..

JAGA DIRI...JAGA KELUARGA....

AMIN....
Logged
namia_05
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1393


bangun mancing,tido mancing.013-6677199


WWW Email
« Reply #7 on: December 02, 2009, 10:09:38 AM »

aper lagi kena jadi detektif conan nie..
cari lelaki yg x bertanggungjawab nie...

mcm2 dah berlaku sekarang nie...
mari la kita mengamalkan cara hidup islam..
Logged

PeriGi_bIrU
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 344


j0M ngAiL SamPaI LeBaM

i_briey
Email
« Reply #8 on: December 02, 2009, 10:10:11 AM »

si skema berbaju pink lak tu...adooiiii....mangkuk tingkat tol la...
Logged

..aPA?AdE kOmpLoT??dGn PanTAs gUa saMBAr rOD....
anat68
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1286



Email
« Reply #9 on: December 02, 2009, 11:00:55 AM »

mungkinkah..kesan penggunaan dadah sintetik?ice..syabu..metapetamin..zaman laa..ramai anak muda terbabit ngn dadah camni...
Logged

bukan tak kenal diri...sekadar belum pasti...kabur matahati...
jat
Arowana
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 10149


:Pt Klang - Psir Mas:


Email
« Reply #10 on: December 02, 2009, 11:04:43 AM »

saya risau takut dia dituduh je..tengok gambarnya tu baik je budak nya..skema je... Huh Huh
Logged



'Berikan seseorang seekor ikan, anda memberi dia makan untuk sehari'.          
'Ajarkan seseorang menangkap ikan, anda memberi dia makan untuk seumur hidup.'
anat68
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1286



Email
« Reply #11 on: December 02, 2009, 11:18:50 AM »

kalau dia tak salah..tak payah le..dia larik...serah diri je...tp kan..muka baik pon...kok dah sangkut dadah sintetik ni...macam2 dia bleh buat maa...aku berani kata..coz budak kg aku sangkut kes camni le....tgk muka cam baik2 je...tp sbb dipengaruhi dadah sintetik ni...tikam org time gaduh...tgk je..kes2 jenayah kebelakangan ni..nak ragut henpon sggup penaya pompuan...
Logged

bukan tak kenal diri...sekadar belum pasti...kabur matahati...
paizal
Jemuduk
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 184



« Reply #12 on: December 02, 2009, 11:31:47 AM »

teringat kes norzi ayu kat bangi tuh...

masa mula2 budak laki tuh masuk ukm, haku nengok dia nih budak surau...

last2...ke tali gantung jugak....

hmmm....donia2....
Logged

*mancing tatap mancing*
~jenahak~
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1447


golek iwak


Email
« Reply #13 on: December 10, 2009, 02:23:07 PM »

perkara camni sukar diramal...
luaran x mencerminkan sepenuhnya...
Logged

isteri ada sorang, anak dah 2 orang.. 0137017871
joran maluri
SAPA
Arowana
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 22932


019 3100410 HJ SAARI -WP

joranmaluri@yahoo.com.my
« Reply #14 on: December 10, 2009, 09:56:54 PM »

KOK EDENJADI POLIS DAH LAMA BUNGKOSORG 2 MACAM GINI....

TEMBAK KASI MAMPOSSSS GAK...GERAMMM NYA NI..... Huh Huh Huh

NOI POLIS 2 NI KESIAN LAK PADA PENJENAYAHHHHH.... Huh
Logged



AkuBudakBaik
Siakap
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 86


CaLL Me B¤B..


Email
« Reply #15 on: December 10, 2009, 10:25:22 PM »

MUKE MCM SPUPU AKU JERK... Grin
HAHAHA
Logged

~jenahak~
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1447


golek iwak


Email
« Reply #16 on: December 11, 2009, 08:16:39 AM »

MUKE MCM SPUPU AKU JERK... Grin
HAHAHA


hah!! boi betul... jgn mcm2....
Logged

isteri ada sorang, anak dah 2 orang.. 0137017871
~ASMIRA~
Ahli Wanita
Siakap
*
Offline Offline

Gender: Female
Posts: 64



Email
« Reply #17 on: December 15, 2009, 02:26:42 PM »

MUKE MCM SPUPU AKU JERK... Grin
HAHAHA


hah!! boi betul... jgn mcm2....
itulah pasal...
Logged
achik DK
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 332


bola...mengai...drift...


Email
« Reply #18 on: December 15, 2009, 03:32:00 PM »


DAH MACAM PENYANGAK PUN ADA JUGAK...
DIA NI KALAU DAPAT,JANGAN BAGI MATI DULU,SEKSA SAMPAI MATI..
BUAT LAH APA2 SAJA JANJI SAMPAI MATI..
Logged


~jenahak~
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1447


golek iwak


Email
« Reply #19 on: December 17, 2009, 04:30:52 PM »

apa2 pun biar pihak berkuasa yg hukum...
Logged

isteri ada sorang, anak dah 2 orang.. 0137017871
berudu
Arowana
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 21266


Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka


Email
« Reply #20 on: December 28, 2009, 01:01:15 AM »

Sedekahkan al-fatihah kepada arwah....

Klu jumpa bgtau polis. Jgn ikut perasaan. Nanti tak pasal2 awak plak yang kene lokap. Dah kurang sorang ahli pnet.

Kat dalam lokap x der kolam pancing bang oi... Kolah kocik adolah... ekekeke Grin Grin Grin
Logged

Ayuhak mancing     DAIL
 
berudu
Arowana
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 21266


Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka


Email
« Reply #21 on: December 28, 2009, 01:08:04 AM »

Bila tengok berkali2 cam Pekin plak... ekekekek Grin Grin Grin jgn mare
Logged

Ayuhak mancing     DAIL
 
achik DK
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 332


bola...mengai...drift...


Email
« Reply #22 on: December 28, 2009, 08:43:29 AM »

macam pangkin.. Grin
Logged


~jenahak~
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1447


golek iwak


Email
« Reply #23 on: December 28, 2009, 08:45:46 AM »

macam pangkin.. Grin

 Cheesy Cheesy pelanto kot....

*orang Jawa mungkin paham!!!
Logged

isteri ada sorang, anak dah 2 orang.. 0137017871
achik DK
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 332


bola...mengai...drift...


Email
« Reply #24 on: December 30, 2009, 01:14:39 PM »

macam pangkin.. Grin

 Cheesy Cheesy pelanto kot....

*orang Jawa mungkin paham!!!
bukan pelantaq ka.. Grin
Logged


achik DK
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 332


bola...mengai...drift...


Email
« Reply #25 on: December 30, 2009, 01:14:55 PM »

macam pangkin.. Grin

 Cheesy Cheesy pelanto kot....

*orang Jawa mungkin paham!!!
bukan pelantaq ka.. Grin
Logged


~jenahak~
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1447


golek iwak


Email
« Reply #26 on: December 30, 2009, 01:17:53 PM »

awt send 2 kali..Huh
Logged

isteri ada sorang, anak dah 2 orang.. 0137017871
achik DK
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 332


bola...mengai...drift...


Email
« Reply #27 on: December 30, 2009, 01:28:04 PM »

adoii... comp ni sawan sikit... nmpak macam belum send yg 1st jadi sy post sekali lg.. last2 ada 2 pulak...
Logged


berudu
Arowana
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 21266


Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka


Email
« Reply #28 on: December 30, 2009, 05:04:59 PM »

line prob la tuhh...
Logged

Ayuhak mancing     DAIL
 
achik DK
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 332


bola...mengai...drift...


Email
« Reply #29 on: December 31, 2009, 09:46:32 AM »

line prob la tuhh...
bbesa la..monitor pun panjang punggungnya.. Cheesy
Logged


Pages: 1 2 »   Go Up
  Print  
 
Jump to:  


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2013, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal