Author Topic: Haruan Bagan Dato  (Read 39178 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline cooyard

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2431
  • Gender: Male
Haruan Bagan Dato
« on: February 02, 2010, 11:15:10 AM »
Port Bagan Dato kat maner yg ader ruan mega?
yg biasa dpt 0.4kg ~0.6kg jer. :'(
CHRonic ANgleRs oF KELantAN(CRANK77)
019 empat kosong enam lima tiga dua sembilan.

Offline Lepek

  • Pelata
  • *
  • Posts: 106
  • Alhamdulillah....REZEKI
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #1 on: February 02, 2010, 12:40:12 PM »
dok dgr gak mber2 dpt yg MEGA2 tp teman blum try lg kat BAGAN DATO ni...!!! mau 1 ari
CALL @ SMS teman 012212136 / 0133033669...miscall SORRY

Offline manba_nkk

  • AJK PNET
  • Arowana
  • ***
  • Posts: 18250
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #2 on: February 02, 2010, 12:56:34 PM »
Port Bagan Dato kat maner yg ader ruan mega?
yg biasa dpt 0.4kg ~0.6kg jer. :'(

 

Yg 0.4/0.6 kg pun hentam, mana ada lagi yg mega wei !
takda peduli, hentam saja

Offline Lepek

  • Pelata
  • *
  • Posts: 106
  • Alhamdulillah....REZEKI
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #3 on: February 02, 2010, 02:34:10 PM »
Port Bagan Dato kat maner yg ader ruan mega?
yg biasa dpt 0.4kg ~0.6kg jer. :'(

 

Yg 0.4/0.6 kg pun hentam, mana ada lagi yg mega wei !

sapa kata x ada yg MEGA2.......HARUAN TASIK tu lagi mega2  ;D ;D ;D
CALL @ SMS teman 012212136 / 0133033669...miscall SORRY

Offline ejoy_burger

  • Mod.Laman Ini
  • Marlin
  • *****
  • Posts: 5921
  • Gender: Male
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #4 on: February 02, 2010, 02:49:12 PM »
Teman orang bagan dato tapi teman tak tau plak kt mana diamnya ruan mega ni...
cuba tanya dgn tomato_men... dia dah mencemar duli langgar masuk tempat teman
tanpa teman disisi... hehehe
Call: 018-4027040 / 010-2000577
Whatsapp: 018-4027040
BBM : 270AF59E
Facebook: https://www.facebook.com/faizulzahry.basri

Offline cooyard

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2431
  • Gender: Male
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #5 on: February 03, 2010, 08:39:34 AM »
Port Bagan Dato kat maner yg ader ruan mega?
yg biasa dpt 0.4kg ~0.6kg jer. :'(

 

Yg 0.4/0.6 kg pun hentam, mana ada lagi yg mega wei !
Sebelum hentam, dah tanyer org kampung yg mancing sekali.
Dio ckp bleh ambik besar tu, kalu curut/baby lg elok lps. ;D
Tapi pernah tgk bebdk kmpg tu yg curut pon pon diorang ambik. :'(
CHRonic ANgleRs oF KELantAN(CRANK77)
019 empat kosong enam lima tiga dua sembilan.

Offline chikut

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1008
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #6 on: February 06, 2010, 01:36:36 AM »
sekng ni payah nak dapat paling kuat pun sekilojer emmm semuanyer berpunca dari penggunaan bahan kimia yg banyak untuk racun dan baja tanaman2... kalou ade pon seko 2jer tntng lubuk2 haruan  nak best kene masuk kawasan estet depan umah syer tapi masalhnyer kene kautim ngn ap tempattu kalo tak nayer peratus yg boleh dikatekan untuk haruan bagan datuk yg bersaiz mega adelah 30% xsampai. baru2 ni teman ade turun pi menjejak haruan dari pukul 4.30 sampai 7.00pm hasilnyer haruan 2ekor besaiz remaja 

antara gamba2 yg sempat di tangkap sebelom hp kehabisan bateri





kita takakan berasa gundah walau sekali jika kiter tahu ape yng kita cari

Offline tometo_men

  • Marlin
  • *
  • Posts: 872
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #7 on: February 06, 2010, 04:05:00 AM »
haruan bagan datoh

racun ejoy  jer..hehehe   :P





http://lensahittam.blogspot.com/
http://zuaralias.blogspot.com/

Barangsiapa memandang remeh kesalahannya, maka dia akan memandang besar kesalahan orang lain.
Barangsiapa memandang besar kesalahannya, maka dia akan memandang remeh kesalahan orang lain

Offline chikut

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1008
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #8 on: February 06, 2010, 10:51:23 AM »
wah banyak tu ade mase boleh le kiter komlot bersamatuan tomatomen dukkat bagan datoh gak kerrrr
kita takakan berasa gundah walau sekali jika kiter tahu ape yng kita cari

Offline SG_one

  • Marlin
  • *
  • Posts: 7451
  • Gender: Male
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #9 on: February 06, 2010, 11:04:05 AM »
cayalah  ...... lama tak ngail kat bagan datoh .... masa sekolah dulu rajin kesana ... mancing kat area kebun ntah apa namanya ntah ... dulu sekali pegi dapat la 40@50 ekor sorang ... dulu la ...

Offline ejoy_burger

  • Mod.Laman Ini
  • Marlin
  • *****
  • Posts: 5921
  • Gender: Male
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #10 on: February 06, 2010, 11:08:37 AM »
wah banyak tu ade mase boleh le kiter komlot bersamatuan tomatomen dukkat bagan datoh gak kerrrr

chikut, tom ni duduk Klang... Tapi abih sampai ke kampung kita dia randuk memancing...
Call: 018-4027040 / 010-2000577
Whatsapp: 018-4027040
BBM : 270AF59E
Facebook: https://www.facebook.com/faizulzahry.basri

Offline berudu

  • Arowana
  • *
  • Posts: 21263
  • Gender: Male
  • Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #11 on: February 06, 2010, 02:07:38 PM »
Kat selekoh ada 1 tempat. tapi dalam kebun org. Dalam kebun dia ada parit besar, byk haruan gedi2. Tapi tuan punyer tanah tu
Hj Bakhil, klu nak kene kejar ngan parang pi la mancing kat kebun dia ;D ;D ;D
Lokasi kebun tu belakang rumah dia jer, info ni pun dapat dari jiran pak mertua masa duk selekoh haritu. Dia nampak masa menebas rumput kat kebun pak Hj tu. Dia g mancing pun kene marah :'( :'( :'(
Ayuhak mancing     DAIL
 

Offline bdboy76

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2225
  • Gender: Male
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #12 on: February 07, 2010, 11:45:44 AM »
raya cina teman balik kg....kat kg parit2 dah dbersihkan...tiada kiambang.....bulan ruan puyu sepat berlambak sekarang nie...kalau berani turun la
kalau terasa nak ajak mancing tel atau sms jer teman d talian 0182380648

Offline ejoy_burger

  • Mod.Laman Ini
  • Marlin
  • *****
  • Posts: 5921
  • Gender: Male
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #13 on: February 07, 2010, 04:03:19 PM »
tunggu kemunculan teman...
Tapi kalau teman balik umah mertua tak dapat ler join...
Call: 018-4027040 / 010-2000577
Whatsapp: 018-4027040
BBM : 270AF59E
Facebook: https://www.facebook.com/faizulzahry.basri

Offline chikut

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1008
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #14 on: February 07, 2010, 09:42:57 PM »
rayer ciner insalh bolehtu kiter ngeteh samer dulu. kalo nak turun mancingnyer ari ahadtu teman xdapat nak ikut le kalo ari senin nyer boleh hihihi ahad tu teman ade keje... er tuan ejoi balik kampong maner raye nii
kita takakan berasa gundah walau sekali jika kiter tahu ape yng kita cari

Offline zizou

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1919
  • Gender: Male
  • jom casting n fly..jb area.0123059276
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #15 on: February 07, 2010, 10:11:39 PM »
uihh beh2 la hasilnyee..tahniah2 ;D

Offline skyjuice_4379

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 252
  • Gender: Male
  • jom le mancing...
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #16 on: February 08, 2010, 01:25:10 AM »
yg gambo last tu kat mane ek?
mcm kenal je jambatan tu..
huhu ;)
taip ON JOM MANCING hantarkan ke 017-2996951

Offline cooyard

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2431
  • Gender: Male
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #17 on: February 08, 2010, 09:55:26 AM »
Ari sabtu dan ahad lps, air besar, so kumpau  :'(
Kat sekolah tu dah try, dpt sekor -+0.5kg jer. :'(
rayer cine nih ader komplot tu, calling2 la. 8)
CHRonic ANgleRs oF KELantAN(CRANK77)
019 empat kosong enam lima tiga dua sembilan.

Offline tometo_men

  • Marlin
  • *
  • Posts: 872
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #18 on: February 08, 2010, 11:37:25 AM »
Ari sabtu dan ahad lps, air besar, so kumpau  :'(
Kat sekolah tu dah try, dpt sekor -+0.5kg jer. :'(
rayer cine nih ader komplot tu, calling2 la. 8)

RAYE CINA NI RAMAI YG ADA KAT SANA...PESTAAAA... ;D
http://lensahittam.blogspot.com/
http://zuaralias.blogspot.com/

Barangsiapa memandang remeh kesalahannya, maka dia akan memandang besar kesalahan orang lain.
Barangsiapa memandang besar kesalahannya, maka dia akan memandang remeh kesalahan orang lain

Offline chikut

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1008
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #19 on: February 08, 2010, 12:23:08 PM »
kalo turun jangnluper kaci tau bole kiter memacing bersame tuan ejoi bagai maner balik maner yer rayeni
kita takakan berasa gundah walau sekali jika kiter tahu ape yng kita cari

Offline berudu

  • Arowana
  • *
  • Posts: 21263
  • Gender: Male
  • Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #20 on: February 08, 2010, 03:12:16 PM »
Chikut, jauhnyer g mancing, dekat sg manik lg melambak haruan da :P :P :P Apa lagi, serbu la rizab kayu api ;D ;D ;D
X pun mancing dekat sungai batang padang pun ok gak per, baung tu :o :o :o
Ayuhak mancing     DAIL
 

Offline pak barau

  • Bilis
  • *
  • Posts: 21
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #21 on: February 09, 2010, 11:28:17 AM »
haruan mega bagan dato dah tinggal kenangan je
sebab banyak sgt kaki pancing yang tapau

dulu masa teman sekolah,bagan dato merupakan syurga haruan

Offline berudu

  • Arowana
  • *
  • Posts: 21263
  • Gender: Male
  • Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #22 on: February 09, 2010, 03:58:58 PM »
Ada lagi pak barau. Tapi yang kecik2 jer banyak. Yang beso2 kene rajin teroka.
Ayuhak mancing     DAIL
 

Offline chikut

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1008
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #23 on: February 09, 2010, 10:44:27 PM »
Chikut, jauhnyer g mancing, dekat sg manik lg melambak haruan da :P :P :P Apa lagi, serbu la rizab kayu api ;D ;D ;D
X pun mancing dekat sungai batang padang pun ok gak per, baung tu :o :o :o


 tntulah tapi syer duduk kat bagan datoh sungai manik tu kampung belah ayah syer  jumler turun bagan datoh raye chinerni dapat mengeteh bersama tapi ari sabtu dan senin le ahad aku ade kejer
kita takakan berasa gundah walau sekali jika kiter tahu ape yng kita cari

Offline berudu

  • Arowana
  • *
  • Posts: 21263
  • Gender: Male
  • Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #24 on: February 10, 2010, 10:39:22 AM »
Chikut, jauhnyer g mancing, dekat sg manik lg melambak haruan da :P :P :P Apa lagi, serbu la rizab kayu api ;D ;D ;D
X pun mancing dekat sungai batang padang pun ok gak per, baung tu :o :o :o


 tntulah tapi syer duduk kat bagan datoh sungai manik tu kampung belah ayah syer  jumler turun bagan datoh raye chinerni dapat mengeteh bersama tapi ari sabtu dan senin le ahad aku ade kejer

Huhuhu, dulu masa rumah pak mertua kat Selekoh bleh la melajak sana. Klu balik kg mesti pekena soto dengan cendol kat pasar Bagan Datoh. Pergh, meletup. Malam2 pekena soto ngan member2 lepak kat jeti tgk org mancing.(promote Bagan Datoh nampaknyer) ;D ;D ;D
Ayuhak mancing     DAIL
 

Offline cooyard

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2431
  • Gender: Male
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #25 on: February 10, 2010, 11:33:01 AM »
Sabtu jom ngeteh dan round kg cari ruan ;D
CHRonic ANgleRs oF KELantAN(CRANK77)
019 empat kosong enam lima tiga dua sembilan.

Offline chikut

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1008
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #26 on: February 11, 2010, 09:17:01 PM »
Sabtu jom ngeteh dan round kg cari ruan ;D

sabtuniker insyalh boleh nak cantik lai malam nyer kiter ngeteh duloler kat jeti bagan datoh ni numberhp syer 0194758622 ape2hal coling2 yer




 satu pemandangan yg indah
kita takakan berasa gundah walau sekali jika kiter tahu ape yng kita cari

Offline manba_nkk

  • AJK PNET
  • Arowana
  • ***
  • Posts: 18250
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #27 on: February 12, 2010, 07:43:32 AM »
airnya jauh lebih indah wei....... ;D
takda peduli, hentam saja

Offline berudu

  • Arowana
  • *
  • Posts: 21263
  • Gender: Male
  • Kejayaan Tdk Akn Dtg Kpd Manusia Yg Leka
    • Email
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #28 on: February 12, 2010, 11:06:56 AM »
airnya jauh lebih indah wei....... ;D

Makhluk dalam airnya lagi lebih indah wei ;D ;D ;D ;D :P
Ayuhak mancing     DAIL
 

Offline cooyard

  • Marlin
  • *
  • Posts: 2431
  • Gender: Male
Re: Haruan Bagan Dato
« Reply #29 on: February 12, 2010, 11:20:18 AM »
Kawe pernah dpt sembilang -+0.5kg jer kat sini :'(
Malam ni kalu nampak Hilux WSVxxxx tuh ader la kawe kat jeti tuh. ;D
019-4403062
CHRonic ANgleRs oF KELantAN(CRANK77)
019 empat kosong enam lima tiga dua sembilan.