Author Topic: Kolam pancing SALLEH ( puchong )  (Read 11054 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline kaki pancing

  • Bilis
  • *
  • Posts: 8
    • Email
Kolam pancing SALLEH ( puchong )
« on: November 02, 2008, 04:36:19 PM »
Salam kepada semua kaki pancing..Disini saya ingin berkongsi maklumat tentang kolam pancing di Tmn Putra Perdana, Puchong. Jika selalu memancing di lombong2 yg luas di taman ini, apa kata sekali sekala cuba pulak kolam berbayar ikan air tawar ini. Berikut adalah maklumat menganai kolam ini....

Nama : Kolam Pancing Saleh
Lokasi : Pintu masuk ke taman ini
Harga : RM20 utk 3 jam pertama, RM7 utk tambahan setiap jam berikutnya, minima 2 jam
Pakej : Pakej tengahmalam, hanya RM25 dari 12tghmlm - 7 pagi
Ikan : Talapia, Rohu, Tongsan Sisik Kasar, Tongsan sisik halus, Liko, Patin, dan lain-lain

Semua ikan boleh dimakan dan tidak berbau kerana stok ikan kerap dimasukkan setiap minggu.

Untuk peta lokasi dan maklumat lain boleh lawati;

http://www.pancingkolam.blogspot.com

Terima Kasih.

Selamat Mencuba!!!


Offline En. Sham

  • Marlin
  • *
  • Posts: 752
  • Gender: Male
    • http://www.jutawanfreedom.com
KOLAM MANCING SALLEH
« Reply #1 on: November 02, 2008, 07:48:42 PM »
Belah maner bro.....kalau dlm map nie..




kolam pancing ikan air tawar pilihan

Nama kolam : Kolam Memancing Ikan Saleh
Lokasi :  Taman Putra Perdana, Puchong
Harga :   RM20(3 jam pertama) RM5(1 jam berikutnya)
Masa Operasi : 24 jam sehari, 365 hari setahun(Tiada cuti kecuali terdapat masalah yg tidak dapat dielakkan)
Komen :  Ikan boleh dimakan, tidak berbau,  stok ikan kerap dimasukkan
             Lokasi betul2 di pintu masuk taman ini.



...........Ngail Sokmo.........
- 012 3685116 -

http://www.rm20segera.com/?r=jomlajoin
http://www.jutawanfreedom.com

Offline kaki pancing

  • Bilis
  • *
  • Posts: 8
    • Email
KOLAM MANCING SALLEH
« Reply #2 on: November 02, 2008, 09:00:56 PM »
Disbbkan kolam ni betul2 kt main entrace taman ni, so takde dlm peta ni, kiranya lebih kurang 200 meter  atas lagi dari jln kuning dkt lombong yg keruh ni(belah kanan atas peta ni). Jika biasa ke tmn ni, di trafik light simpang 3 ke kg. Pulau Meranti, terus je dlm 25 m, kolam berada betu2 belah kiri..

Offline cdgtxx

  • ♪♫~ROCKAPAK~♫♪
  • Arowana
  • *
  • Posts: 14022
  • Gender: Male
  • KAJANG ANGLER 1978
    • CDGTXX
    • Email
KOLAM MANCING SALLEH
« Reply #3 on: November 03, 2008, 07:19:06 AM »
hati2 sewaktu melalui jln tu......jln simpang nk masuk ke kolam tu krner tajam....

keta kancil pon dah penah masuk....

p/s: landmark entrance putra perdana ialah ada batu besar yg ditulis PUTRA PERDANA ditasnya...


Offline En. Sham

  • Marlin
  • *
  • Posts: 752
  • Gender: Male
    • http://www.jutawanfreedom.com
KOLAM MANCING SALLEH
« Reply #4 on: November 03, 2008, 08:56:12 AM »
eemmmm berita diterima.....

...........Ngail Sokmo.........
- 012 3685116 -

http://www.rm20segera.com/?r=jomlajoin
http://www.jutawanfreedom.com

Offline bidan

  • Marlin
  • *
  • Posts: 4556
  • Gender: Male
  • "Mancen sampai Pensan"
    • Email
KOLAM MANCING SALLEH
« Reply #5 on: November 03, 2008, 09:43:21 AM »
Lengkap..... bekesan.... ni la di namakan network....
Satu arah.... Satu Tujuan.... Satu citarasa!!

http://www.alatmanceng.blogspot.com

Offline cdgtxx

  • ♪♫~ROCKAPAK~♫♪
  • Arowana
  • *
  • Posts: 14022
  • Gender: Male
  • KAJANG ANGLER 1978
    • CDGTXX
    • Email
KOLAM MANCING SALLEH
« Reply #6 on: November 03, 2008, 10:59:21 AM »
saja tlg mengingatkan..........

baik kita cegah sebelum parah...........hehehe...


Offline kaki pancing

  • Bilis
  • *
  • Posts: 8
    • Email
KOLAM MANCING SALLEH
« Reply #7 on: November 06, 2008, 04:09:29 PM »
Salam kepada semua kaki pancing..Disini saya ingin berkongsi maklumat tentang kolam pancing di Tmn Putra Perdana, Puchong. Jika selalu memancing di lombong2 yg luas di taman ini, apa kata sekali sekala cuba pulak kolam berbayar ikan air tawar ini. Berikut adalah maklumat menganai kolam ini....

Nama : Kolam Pancing Saleh
Lokasi : Pintu masuk ke taman ini
Harga : RM20 utk 3 jam pertama, RM7 utk tambahan setiap jam berikutnya, minima 2 jam
Pakej : Pakej tengahmalam, hanya RM25 dari 12tghmlm - 7 pagi
Ikan : Talapia, Rohu, Tongsan Sisik Kasar, Tongsan sisik halus, Liko, Patin, dan lain-lain

Semua ikan boleh dimakan dan tidak berbau kerana stok ikan kerap dimasukkan setiap minggu.

Untuk peta lokasi dan maklumat lain boleh lawati;

http://www.pancingkolam.blogspot.com

Terima Kasih.

Selamat Mencuba!!!


Offline pemancing bangau

  • Siakap
  • *
  • Posts: 63
Re: KOLAM MANCING SALLEH
« Reply #8 on: June 26, 2009, 08:10:44 PM »
IKAN ape yg ade kt sini bro? ???

Offline gaara_X

  • Marlin
  • *
  • Posts: 922
  • Gender: Male
    • Email
Re: Kolam pancing SALLEH ( puchong )
« Reply #9 on: December 29, 2010, 04:54:11 PM »
dah tutup ko kolam nie....member cakap nampak tak de story dah skang nie????
nak mancing ajak ambo sama---0129714119---"ambo budok baru belajar"

Offline manblack

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 201
    • Email
Re: Kolam pancing SALLEH ( puchong )
« Reply #10 on: December 29, 2010, 04:58:50 PM »
ala...kalu tutup kolam nie g arr kolam lain banyak..
tak pun susah susah buat kolam sndiri...hahahaa...
saper kata mancenn tak banyak modal..kalu tak cayer jom mancen..ko sediakan modal..

Offline gaara_X

  • Marlin
  • *
  • Posts: 922
  • Gender: Male
    • Email
Re: Kolam pancing SALLEH ( puchong )
« Reply #11 on: December 30, 2010, 03:25:00 PM »
nak cari pengalaman....hihkhihkhikk
nak mancing ajak ambo sama---0129714119---"ambo budok baru belajar"