Author Topic: UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU  (Read 8848 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline bidan

  • Marlin
  • *
  • Posts: 4556
  • Gender: Male
  • "Mancen sampai Pensan"
    • Email
UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU
« on: December 06, 2008, 09:21:24 PM »
Asalamualaikum dan salam sejahtera buat semua kengkawan di Pancing.net, Khasnya... Pancinglama, Potocol, CDGTxx, MadiDungung dan Ejoy, Bro Sham, Latif_br, CQ, farah Deb**, dan yg lain-lain lagi. (baca dalam keadaan muka sedey tahap gaban)---> Dengan rendah dirinya 10 jari tangan, tak cukup tangan jari kaki kira sekali, mohon jutaan kemaafan tahap gaban sempena tibanya IdulAdha ini.

Bebidan sekeluarga mohon maaf dari nkorang semua andai selama kita berforum dan ber gathring, terdapat kata-kata, budibicara, perangai, tunjuk ajar dan dan dan dan macam-macam ada la... Maaf noooo... Hamba hanya insan biasa.  Kebaikkan adalah hanya dariNya dan segala keburukan adalah dari diri saya sendiri.  Jom mancen sampai pensan.
Satu arah.... Satu Tujuan.... Satu citarasa!!

http://www.alatmanceng.blogspot.com

Offline PancingLama

  • Administrator
  • Marlin
  • *
  • Posts: 2065
  • Gender: Male
    • Email
Re: UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU
« Reply #1 on: December 06, 2008, 09:41:59 PM »
Wat saspen je abg bidan kita ni.  tajuk " UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU ". kasi gempak ja, ingatkan ....

anyway saya pun minta maaf dan mengucapkan selamat hari raya kepada semua ahli Pnet.  jalan baik2 no.  saya tahun ni tak balik.  dok paka ja.  nak mancen pun tak boleh hujan lebat sehari dua ni.  satu dua tempat dah mula banjir.  jadi dok rumah belek pancing buruk je lah gamaknya.






Banner Bersih Sungai

Offline En. Sham

  • Marlin
  • *
  • Posts: 752
  • Gender: Male
    • http://www.jutawanfreedom.com
Re: UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU
« Reply #2 on: December 06, 2008, 09:42:22 PM »
Sesama la kita Bidan.......Selamat Raya KOrban.....INsya'allah.....bersua kita...

...........Ngail Sokmo.........
- 012 3685116 -

http://www.rm20segera.com/?r=jomlajoin
http://www.jutawanfreedom.com

Offline bidan

  • Marlin
  • *
  • Posts: 4556
  • Gender: Male
  • "Mancen sampai Pensan"
    • Email
Re: UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU
« Reply #3 on: December 06, 2008, 10:28:05 PM »
Wat saspen je abg bidan kita ni.  tajuk " UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU ". kasi gempak ja, ingatkan ....

anyway saya pun minta maaf dan mengucapkan selamat hari raya kepada semua ahli Pnet.  jalan baik2 no.  saya tahun ni tak balik.  dok paka ja.  nak mancen pun tak boleh hujan lebat sehari dua ni.  satu dua tempat dah mula banjir.  jadi dok rumah belek pancing buruk je lah gamaknya.


Ha ha ha... potocol tu.... ingat dia yg nak kawennyooo... he he he
Satu arah.... Satu Tujuan.... Satu citarasa!!

http://www.alatmanceng.blogspot.com

Offline CoNan

  • Marlin
  • *
  • Posts: 1431
  • Gender: Male
  • QURSANYproductions
    • Forum Komuniti Rockapak
    • Email
Jemput Ke Rumah..!!
« Reply #4 on: December 06, 2008, 10:47:13 PM »
.


Offline Potocol

  • Marlin
  • *
  • Posts: 9848
  • Gender: Male
  • PERAK DARUL RIDZUAN
    • http://sahiranshah.multiply.com/
    • Email
Re: UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU
« Reply #5 on: December 08, 2008, 02:45:28 PM »
Wat saspen je abg bidan kita ni.  tajuk " UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU ". kasi gempak ja, ingatkan ....

anyway saya pun minta maaf dan mengucapkan selamat hari raya kepada semua ahli Pnet.  jalan baik2 no.  saya tahun ni tak balik.  dok paka ja.  nak mancen pun tak boleh hujan lebat sehari dua ni.  satu dua tempat dah mula banjir.  jadi dok rumah belek pancing buruk je lah gamaknya.


Ha ha ha... potocol tu.... ingat dia yg nak kawennyooo... he he he
Siapalah yg kempunan jejaka seperti saya ni bang Bidan oiiii!!! Farah pun tak nak tau... :o :o :o!!! Asyik nak memancing ajer kojenye!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D
Selamat Menyambut Hari Raya Aidul Fitri. Maaf Zahir dan Batin dari saya sekeluarga.

Offline ejoy_burger

  • Mod.Laman Ini
  • Marlin
  • *****
  • Posts: 5921
  • Gender: Male
    • Email
Re: UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU
« Reply #6 on: December 08, 2008, 04:37:04 PM »
A'ah la Bro Potocol... Ingatkan saper nak kawin tadi... huhu

Walaucamner pun selamat Hari Raya AidilAdha kepada seluruh warga Pancing.net...

p/s: Brapa ekor lembu korban taun ni???
Call: 018-4027040 / 010-2000577
Whatsapp: 018-4027040
BBM : 270AF59E
Facebook: https://www.facebook.com/faizulzahry.basri

Offline cdgtxx

  • ♪♫~ROCKAPAK~♫♪
  • Arowana
  • *
  • Posts: 14022
  • Gender: Male
  • KAJANG ANGLER 1978
    • CDGTXX
    • Email
Re: UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU
« Reply #7 on: December 09, 2008, 07:29:06 AM »
selamat raya korban pada kamu suma juga......


Offline bidan

  • Marlin
  • *
  • Posts: 4556
  • Gender: Male
  • "Mancen sampai Pensan"
    • Email
Re: UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU
« Reply #8 on: December 09, 2008, 09:42:53 PM »
Wat saspen je abg bidan kita ni.  tajuk " UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU ". kasi gempak ja, ingatkan ....

anyway saya pun minta maaf dan mengucapkan selamat hari raya kepada semua ahli Pnet.  jalan baik2 no.  saya tahun ni tak balik.  dok paka ja.  nak mancen pun tak boleh hujan lebat sehari dua ni.  satu dua tempat dah mula banjir.  jadi dok rumah belek pancing buruk je lah gamaknya.


Ha ha ha... potocol tu.... ingat dia yg nak kawennyooo... he he he
Siapalah yg kempunan jejaka seperti saya ni bang Bidan oiiii!!! Farah pun tak nak tau... :o :o :o!!! Asyik nak memancing ajer kojenye!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D

Ada... cuma tak perasan je.....  ;D
Satu arah.... Satu Tujuan.... Satu citarasa!!

http://www.alatmanceng.blogspot.com