Pancing.Net
December 22, 2014, 10:14:14 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
  Home   Forum   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1   Go Down
  Print  
Author Topic: UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU  (Read 8099 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
bidan
Pengendali Laman
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4556


"Mancen sampai Pensan"

aim87@yahoo.com
Email
« on: December 06, 2008, 09:21:24 PM »

Asalamualaikum dan salam sejahtera buat semua kengkawan di Pancing.net, Khasnya... Pancinglama, Potocol, CDGTxx, MadiDungung dan Ejoy, Bro Sham, Latif_br, CQ, farah Deb**, dan yg lain-lain lagi. (baca dalam keadaan muka sedey tahap gaban)---> Dengan rendah dirinya 10 jari tangan, tak cukup tangan jari kaki kira sekali, mohon jutaan kemaafan tahap gaban sempena tibanya IdulAdha ini.

Bebidan sekeluarga mohon maaf dari nkorang semua andai selama kita berforum dan ber gathring, terdapat kata-kata, budibicara, perangai, tunjuk ajar dan dan dan dan macam-macam ada la... Maaf noooo... Hamba hanya insan biasa.  Kebaikkan adalah hanya dariNya dan segala keburukan adalah dari diri saya sendiri.  Jom mancen sampai pensan.
Logged

Satu arah.... Satu Tujuan.... Satu citarasa!!

http://www.alatmanceng.blogspot.com
Pancing.Net
« on: December 06, 2008, 09:21:24 PM »

 Logged
PancingLama
Administrator
Marlin
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2032



Email
« Reply #1 on: December 06, 2008, 09:41:59 PM »

Wat saspen je abg bidan kita ni.  tajuk " UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU ". kasi gempak ja, ingatkan ....

anyway saya pun minta maaf dan mengucapkan selamat hari raya kepada semua ahli Pnet.  jalan baik2 no.  saya tahun ni tak balik.  dok paka ja.  nak mancen pun tak boleh hujan lebat sehari dua ni.  satu dua tempat dah mula banjir.  jadi dok rumah belek pancing buruk je lah gamaknya.






Logged

Banner Bersih Sungai
En. Sham
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 752


http://img212.imageshack.us/img2
WWW
« Reply #2 on: December 06, 2008, 09:42:22 PM »

Sesama la kita Bidan.......Selamat Raya KOrban.....INsya'allah.....bersua kita...
Logged


...........Ngail Sokmo.........
- 012 3685116 -

http://www.rm20segera.com/?r=jomlajoin
http://www.jutawanfreedom.com
bidan
Pengendali Laman
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4556


"Mancen sampai Pensan"

aim87@yahoo.com
Email
« Reply #3 on: December 06, 2008, 10:28:05 PM »

Wat saspen je abg bidan kita ni.  tajuk " UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU ". kasi gempak ja, ingatkan ....

anyway saya pun minta maaf dan mengucapkan selamat hari raya kepada semua ahli Pnet.  jalan baik2 no.  saya tahun ni tak balik.  dok paka ja.  nak mancen pun tak boleh hujan lebat sehari dua ni.  satu dua tempat dah mula banjir.  jadi dok rumah belek pancing buruk je lah gamaknya.


Ha ha ha... potocol tu.... ingat dia yg nak kawennyooo... he he he
Logged

Satu arah.... Satu Tujuan.... Satu citarasa!!

http://www.alatmanceng.blogspot.com
CoNan
Global Moderator
Marlin
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 1431


QURSANYproductions


WWW Email
« Reply #4 on: December 06, 2008, 10:47:13 PM »

.
Logged


Potocol
Pengendali Laman
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 9859


PERAK DARUL RIDZUAN


WWW Email
« Reply #5 on: December 08, 2008, 02:45:28 PM »

Wat saspen je abg bidan kita ni.  tajuk " UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU ". kasi gempak ja, ingatkan ....

anyway saya pun minta maaf dan mengucapkan selamat hari raya kepada semua ahli Pnet.  jalan baik2 no.  saya tahun ni tak balik.  dok paka ja.  nak mancen pun tak boleh hujan lebat sehari dua ni.  satu dua tempat dah mula banjir.  jadi dok rumah belek pancing buruk je lah gamaknya.


Ha ha ha... potocol tu.... ingat dia yg nak kawennyooo... he he he
Siapalah yg kempunan jejaka seperti saya ni bang Bidan oiiii!!! Farah pun tak nak tau... Shocked Shocked Shocked!!! Asyik nak memancing ajer kojenye!!!!! Grin Grin Grin Grin Grin
Logged

Selamat Menyambut Hari Raya Aidul Fitri. Maaf Zahir dan Batin dari saya sekeluarga.
ejoy_burger
Mod.Laman Ini
Marlin
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 5921


ejoy_burger
Email
« Reply #6 on: December 08, 2008, 04:37:04 PM »

A'ah la Bro Potocol... Ingatkan saper nak kawin tadi... huhu

Walaucamner pun selamat Hari Raya AidilAdha kepada seluruh warga Pancing.net...

p/s: Brapa ekor lembu korban taun ni???
Logged

Call: 018-4027040 / 010-2000577
Whatsapp: 018-4027040
BBM : 270AF59E
Facebook: https://www.facebook.com/faizulzahry.basri
cdgtxx
♪♫~ROCKAPAK~♫♪
Global Moderator
Arowana
*****
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 13892


KAJANG ANGLER 1978


WWW Email
« Reply #7 on: December 09, 2008, 07:29:06 AM »

selamat raya korban pada kamu suma juga......
Logged


bidan
Pengendali Laman
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4556


"Mancen sampai Pensan"

aim87@yahoo.com
Email
« Reply #8 on: December 09, 2008, 09:42:53 PM »

Wat saspen je abg bidan kita ni.  tajuk " UCAPAN SELAMAT PENGANTIN BARU ". kasi gempak ja, ingatkan ....

anyway saya pun minta maaf dan mengucapkan selamat hari raya kepada semua ahli Pnet.  jalan baik2 no.  saya tahun ni tak balik.  dok paka ja.  nak mancen pun tak boleh hujan lebat sehari dua ni.  satu dua tempat dah mula banjir.  jadi dok rumah belek pancing buruk je lah gamaknya.


Ha ha ha... potocol tu.... ingat dia yg nak kawennyooo... he he he
Siapalah yg kempunan jejaka seperti saya ni bang Bidan oiiii!!! Farah pun tak nak tau... Shocked Shocked Shocked!!! Asyik nak memancing ajer kojenye!!!!! Grin Grin Grin Grin Grin

Ada... cuma tak perasan je.....  Grin
Logged

Satu arah.... Satu Tujuan.... Satu citarasa!!

http://www.alatmanceng.blogspot.com
Pages: 1   Go Up
  Print  
 
Jump to:  


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal