Pancing.Net
October 24, 2014, 09:29:02 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
  Home   Forum   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 2 »   Go Down
  Print  
Author Topic: lokasi pancing dkt pekan  (Read 5587 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
STONE07
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 468



« on: April 01, 2010, 07:31:01 PM »

akum sume.mintak jasa baik sume angler yang tau port best nak pancing dkt pekan pahang.dgr cite kat sana ada temapt yang menarik untuk di duga.
Logged
Pancing.Net
« on: April 01, 2010, 07:31:01 PM »

 Logged
Syok Mancing
Pelata
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 133


ngail ramai2 baru sedap.


Email
« Reply #1 on: April 12, 2010, 02:14:55 PM »

Cherok paloh.. Kem Tango..
Logged

kosong satu tiga sembilan kosong enam enam satu enam sembilan..
Ryzal Bawal hunter
SAPA
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4956


lelap time.....bye2


Email
« Reply #2 on: April 12, 2010, 02:37:04 PM »

salam...saudara...leh ceritakan bagaimana nak kesana???hehehe
Logged

lelap time.....bye2
chromeibanez
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 241


bile nak balik ni?


Email
« Reply #3 on: April 13, 2010, 02:11:25 AM »

Cherok paloh.. Kem Tango..

salam.
kem tango tu kat belah mana?
kat kuala cherok paloh tu ke?
Logged

WiSS!
Syok Mancing
Pelata
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 133


ngail ramai2 baru sedap.


Email
« Reply #4 on: April 14, 2010, 10:54:25 AM »

Kem Tango tu berhadapan dengan cerok paloh.. di hujung 2 ada tanjung.. betul2 kuala.. tapi kena jalan kaki la sikit.. Jalam masuk dia ikut masjid tanah putih..
Logged

kosong satu tiga sembilan kosong enam enam satu enam sembilan..
ban
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 412


ban


Email
« Reply #5 on: April 14, 2010, 11:05:41 AM »

port baik 2
Logged

ban
FRIM kepong , damansara , tanjung karang
016-6663643
FB,YM; faizul_ban@yahoo.com
bb pin ....2804463C
matkudut
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 639



Email
« Reply #6 on: April 14, 2010, 04:15:37 PM »

sungai miang tuhhh lagi syiookk woooo....
port sekap ade port udang galah pn ade... Shocked Shocked
Logged
Syok Mancing
Pelata
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 133


ngail ramai2 baru sedap.


Email
« Reply #7 on: April 15, 2010, 09:06:02 AM »

sungai miang tuhhh lagi syiookk woooo....
port sekap ade port udang galah pn ade... Shocked Shocked
kat mana sungai miang?
Logged

kosong satu tiga sembilan kosong enam enam satu enam sembilan..
STONE07
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 468



« Reply #8 on: April 17, 2010, 02:14:45 PM »

dulu belajar kat IKM pekan tapi tak pernah dengar plak nama tu.kalu dari bandar diraja pekan nak kesan jauh tak?lau ada yang boleh bagi map blh pg usya ujung bln ni.
Logged
Syok Mancing
Pelata
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 133


ngail ramai2 baru sedap.


Email
« Reply #9 on: April 21, 2010, 10:55:02 AM »

Mana lagi tempat2 menarik untuk casting siakap di pekan..
Logged

kosong satu tiga sembilan kosong enam enam satu enam sembilan..
budin_bedukang
Tenggiri
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 272


kurau kelong acheh..

budin_az
« Reply #10 on: April 22, 2010, 01:51:16 PM »

akum sume.mintak jasa baik sume angler yang tau port best nak pancing dkt pekan pahang.dgr cite kat sana ada temapt yang menarik untuk di duga.

aku xtau port kt ane best,,tp lau nk g trip kt sner..
helo2 kwn..
Logged

fisherman junior....
nk ngail call me...0179473367
aznur95
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 30



Email
« Reply #11 on: April 30, 2010, 03:20:55 PM »

agak2 kalau tanya org tempatan yang tak memancing diorang tau tak nama2 tempat tu?
Logged

Realiti Dan Fantasi
pezoljimbit
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 11


...budak baru....


« Reply #12 on: June 11, 2010, 03:38:27 PM »

teluk malong,tanjung agas..........
Logged
MrDoLiTTLe
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 12


peterdruckel@yahoo.com
Email
« Reply #13 on: June 11, 2010, 07:33:26 PM »

akum sume.mintak jasa baik sume angler yang tau port best nak pancing dkt pekan pahang.dgr cite kat sana ada temapt yang menarik untuk di duga.

atas jambatan pekan tarik jenggo!!!
Logged
pezoljimbit
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 11


...budak baru....


« Reply #14 on: June 13, 2010, 11:55:16 PM »

atas jambatan skang ni jenggo dah kureng.........kalau nak main jenggo kena g kat belah kg langgar
Logged
MrDoLiTTLe
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 12


peterdruckel@yahoo.com
Email
« Reply #15 on: June 21, 2010, 07:48:48 PM »

atas jambatan skang ni jenggo dah kureng.........kalau nak main jenggo kena g kat belah kg langgar

kg langgar??? belah mana tuh bro citer skit
Logged
ismikayz
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4298



« Reply #16 on: June 25, 2010, 03:59:54 PM »

Kem Tango tu berhadapan dengan cerok paloh.. di hujung 2 ada tanjung.. betul2 kuala.. tapi kena jalan kaki la sikit.. Jalam masuk dia ikut masjid tanah putih..

betul..dah penah try casting sekap kat situ..mmg best...klu air cantik siakap gadang pun masuk, MJ....senangin boiling pun buleh tgk...cuma nasib je belum menyebelahi...belakang kem tu ada pokok tumbang masuk air..try area tu...insyaAllah meletop!
Logged

'ikan di laut...asam di darat...dalam periuk...jadi asam pedas...'
canaryboyz
Bilis
*
Offline Offline

Posts: 2


« Reply #17 on: July 18, 2010, 10:04:11 PM »

kalau nk mancing kt situ nk gna umpan pe? klo udang pasar, hirisan ikan ok x? ni bru balik dari situ la,tp nsib xbaik time air surut..sentuh pon x...
Logged
volvos
Marlin
*
Offline Offline

Posts: 3054


radzi_volvos
Email
« Reply #18 on: July 18, 2010, 11:13:25 PM »

salam semua hehe...
nak mancen kat pekan ke huhu..
banyak spot tu hihi...
cherok paloh - siakap putih/merah.
tanjung kosong/gosong - siakap,gelama,pari dan lain2.
teluk malong - siakap merah,pari,sembilang,gelama dan lain2.
sekukoh - siakap,pari,sembilang,gelama dan lain2.
sg miang - siakap,pari,gelama dan udang.
tanjung batu - gelama,pari dan lain2.
tu semua pot yh kwn besa main lah...
biasa org pekan mesti tau tmpt tu...
Logged

canaryboyz
Bilis
*
Offline Offline

Posts: 2


« Reply #19 on: July 20, 2010, 01:01:55 AM »

umpan yg sesuai,perambut....?
Logged
kapakaw
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 2


~roooaaahhh....~


Email
« Reply #20 on: August 18, 2010, 05:10:18 PM »

Kem Tango tu berhadapan dengan cerok paloh.. di hujung 2 ada tanjung.. betul2 kuala.. tapi kena jalan kaki la sikit.. Jalam masuk dia ikut masjid tanah putih..

hurm... jalan masuk dia mmang kat masjid tanah puteh tue erh... law ikut tg selangor tue, bole tak... ade port tk kat belah situ...
masjid tanah puteh yg tepi jalan besar kuantan-pekan tue kan...
Logged

meji
Pelata
*
Offline Offline

Posts: 100



« Reply #21 on: December 18, 2011, 06:32:03 PM »

aku dah x larat mancing ikan kat pekan Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Logged

+masih belum tiba waktu untuk menggantungkan joran+
kurita
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 19



« Reply #22 on: December 27, 2011, 12:19:46 PM »

sapa2 nak komplot mancing kat pekan meh ler.. kawe memang duduk kat pekan ni..
Logged
ismikayz
Marlin
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 4298



« Reply #23 on: December 27, 2011, 03:05:37 PM »

aku dah x larat mancing ikan kat pekan Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

apesal lak?dh boring ke? huhu...ni musti hari2 turun...adeii...kawan lama dh tak turun..last aritu mncing udang kat sangkar ipar...sangkar kat jmbatan tu...hehe
Logged

'ikan di laut...asam di darat...dalam periuk...jadi asam pedas...'
meji
Pelata
*
Offline Offline

Posts: 100



« Reply #24 on: December 27, 2011, 04:43:53 PM »

aku dah x larat mancing ikan kat pekan Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

apesal lak?dh boring ke? huhu...ni musti hari2 turun...adeii...kawan lama dh tak turun..last aritu mncing udang kat sangkar ipar...sangkar kat jmbatan tu...hehe
hari2 dok mancing....hahha...ni tunggu udang galoh pulok.. Grin Grin Grin
Logged

+masih belum tiba waktu untuk menggantungkan joran+
kurita
Bilis
*
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 19



« Reply #25 on: December 28, 2011, 04:46:09 PM »

ni ada satu port nak kongsi.. kat depan ump pekan ada kolam ke paya kat situ.. masa kawe ambik bini keje slalu ada orang lepak mancing kat situ.. jom tryy
Logged
hanglpo
Bilis
*
Offline Offline

Posts: 27


« Reply #26 on: December 29, 2011, 09:29:27 PM »

air dah ok ke skrg ni?
Logged
meji
Pelata
*
Offline Offline

Posts: 100



« Reply #27 on: January 08, 2012, 12:28:24 AM »

air dah ok ke skrg ni?

air laut ke air sungai?
Logged

+masih belum tiba waktu untuk menggantungkan joran+
hanglpo
Bilis
*
Offline Offline

Posts: 27


« Reply #28 on: January 09, 2012, 12:45:41 AM »

sapa2 nak komplot mancing kat pekan meh ler.. kawe memang duduk kat pekan ni..

wah...
syok ni
ble blh komplot?
:-)
Logged
meji
Pelata
*
Offline Offline

Posts: 100



« Reply #29 on: January 09, 2012, 01:11:35 AM »

sapa2 nak komplot mancing kat pekan meh ler.. kawe memang duduk kat pekan ni..

wah...
syok ni
ble blh komplot?
:-)
musim ombak kuat gni g ngail udang galoh bole la... Grin Grin Grin
Logged

+masih belum tiba waktu untuk menggantungkan joran+
Pages: 1 2 »   Go Up
  Print  
 
Jump to:  


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2013, Simple Machines
SMFAds for Free Forums
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
SimplePortal 2.3.2 © 2008-2010, SimplePortal