Author Topic: lokasi pancing dkt pekan  (Read 8427 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline STONE07

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 468
  • Gender: Male
lokasi pancing dkt pekan
« on: April 01, 2010, 07:31:01 PM »
akum sume.mintak jasa baik sume angler yang tau port best nak pancing dkt pekan pahang.dgr cite kat sana ada temapt yang menarik untuk di duga.

Offline Syok Mancing

  • Pelata
  • *
  • Posts: 133
  • Gender: Male
  • ngail ramai2 baru sedap.
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #1 on: April 12, 2010, 02:14:55 PM »
Cherok paloh.. Kem Tango..
kosong satu tiga sembilan kosong enam enam satu enam sembilan..

Offline Ryzal Bawal hunter

  • SAPA
  • Marlin
  • *
  • Posts: 4976
  • Gender: Male
  • lelap time.....bye2
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #2 on: April 12, 2010, 02:37:04 PM »
salam...saudara...leh ceritakan bagaimana nak kesana???hehehe
lelap time.....bye2

Offline chromeibanez

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 241
  • Gender: Male
  • bile nak balik ni?
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #3 on: April 13, 2010, 02:11:25 AM »
Cherok paloh.. Kem Tango..

salam.
kem tango tu kat belah mana?
kat kuala cherok paloh tu ke?
WiSS!

Offline Syok Mancing

  • Pelata
  • *
  • Posts: 133
  • Gender: Male
  • ngail ramai2 baru sedap.
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #4 on: April 14, 2010, 10:54:25 AM »
Kem Tango tu berhadapan dengan cerok paloh.. di hujung 2 ada tanjung.. betul2 kuala.. tapi kena jalan kaki la sikit.. Jalam masuk dia ikut masjid tanah putih..
kosong satu tiga sembilan kosong enam enam satu enam sembilan..

Offline ban

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 412
  • Gender: Male
  • ban
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #5 on: April 14, 2010, 11:05:41 AM »
port baik 2
ban
FRIM kepong , damansara , tanjung karang
016-6663643
FB,YM; faizul_ban@yahoo.com
bb pin ....2804463C

Offline matkudut

  • Marlin
  • *
  • Posts: 639
  • Gender: Male
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #6 on: April 14, 2010, 04:15:37 PM »
sungai miang tuhhh lagi syiookk woooo....
port sekap ade port udang galah pn ade... :o :o

Offline Syok Mancing

  • Pelata
  • *
  • Posts: 133
  • Gender: Male
  • ngail ramai2 baru sedap.
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #7 on: April 15, 2010, 09:06:02 AM »
sungai miang tuhhh lagi syiookk woooo....
port sekap ade port udang galah pn ade... :o :o
kat mana sungai miang?
kosong satu tiga sembilan kosong enam enam satu enam sembilan..

Offline STONE07

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 468
  • Gender: Male
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #8 on: April 17, 2010, 02:14:45 PM »
dulu belajar kat IKM pekan tapi tak pernah dengar plak nama tu.kalu dari bandar diraja pekan nak kesan jauh tak?lau ada yang boleh bagi map blh pg usya ujung bln ni.

Offline Syok Mancing

  • Pelata
  • *
  • Posts: 133
  • Gender: Male
  • ngail ramai2 baru sedap.
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #9 on: April 21, 2010, 10:55:02 AM »
Mana lagi tempat2 menarik untuk casting siakap di pekan..
kosong satu tiga sembilan kosong enam enam satu enam sembilan..

Offline budin_bedukang

  • Tenggiri
  • *
  • Posts: 272
  • Gender: Male
  • kurau kelong acheh..
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #10 on: April 22, 2010, 01:51:16 PM »
akum sume.mintak jasa baik sume angler yang tau port best nak pancing dkt pekan pahang.dgr cite kat sana ada temapt yang menarik untuk di duga.

aku xtau port kt ane best,,tp lau nk g trip kt sner..
helo2 kwn..
fisherman junior....
nk ngail call me...0179473367

Offline aznur95

  • Bilis
  • *
  • Posts: 30
  • Gender: Male
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #11 on: April 30, 2010, 03:20:55 PM »
agak2 kalau tanya org tempatan yang tak memancing diorang tau tak nama2 tempat tu?
Realiti Dan Fantasi

Offline pezoljimbit

  • Bilis
  • *
  • Posts: 11
  • Gender: Male
  • ...budak baru....
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #12 on: June 11, 2010, 03:38:27 PM »
teluk malong,tanjung agas..........

Offline MrDoLiTTLe

  • Bilis
  • *
  • Posts: 12
  • Gender: Male
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #13 on: June 11, 2010, 07:33:26 PM »
akum sume.mintak jasa baik sume angler yang tau port best nak pancing dkt pekan pahang.dgr cite kat sana ada temapt yang menarik untuk di duga.

atas jambatan pekan tarik jenggo!!!

Offline pezoljimbit

  • Bilis
  • *
  • Posts: 11
  • Gender: Male
  • ...budak baru....
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #14 on: June 13, 2010, 11:55:16 PM »
atas jambatan skang ni jenggo dah kureng.........kalau nak main jenggo kena g kat belah kg langgar

Offline MrDoLiTTLe

  • Bilis
  • *
  • Posts: 12
  • Gender: Male
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #15 on: June 21, 2010, 07:48:48 PM »
atas jambatan skang ni jenggo dah kureng.........kalau nak main jenggo kena g kat belah kg langgar

kg langgar??? belah mana tuh bro citer skit

Offline ismikayz

  • Marlin
  • *
  • Posts: 4299
  • Gender: Male
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #16 on: June 25, 2010, 03:59:54 PM »
Kem Tango tu berhadapan dengan cerok paloh.. di hujung 2 ada tanjung.. betul2 kuala.. tapi kena jalan kaki la sikit.. Jalam masuk dia ikut masjid tanah putih..

betul..dah penah try casting sekap kat situ..mmg best...klu air cantik siakap gadang pun masuk, MJ....senangin boiling pun buleh tgk...cuma nasib je belum menyebelahi...belakang kem tu ada pokok tumbang masuk air..try area tu...insyaAllah meletop!
'ikan di laut...asam di darat...dalam periuk...jadi asam pedas...'

Offline canaryboyz

  • Bilis
  • *
  • Posts: 2
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #17 on: July 18, 2010, 10:04:11 PM »
kalau nk mancing kt situ nk gna umpan pe? klo udang pasar, hirisan ikan ok x? ni bru balik dari situ la,tp nsib xbaik time air surut..sentuh pon x...

Offline volvos

  • Marlin
  • *
  • Posts: 3054
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #18 on: July 18, 2010, 11:13:25 PM »
salam semua hehe...
nak mancen kat pekan ke huhu..
banyak spot tu hihi...
cherok paloh - siakap putih/merah.
tanjung kosong/gosong - siakap,gelama,pari dan lain2.
teluk malong - siakap merah,pari,sembilang,gelama dan lain2.
sekukoh - siakap,pari,sembilang,gelama dan lain2.
sg miang - siakap,pari,gelama dan udang.
tanjung batu - gelama,pari dan lain2.
tu semua pot yh kwn besa main lah...
biasa org pekan mesti tau tmpt tu...

Offline canaryboyz

  • Bilis
  • *
  • Posts: 2
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #19 on: July 20, 2010, 01:01:55 AM »
umpan yg sesuai,perambut....?

Offline kapakaw

  • Bilis
  • *
  • Posts: 2
  • Gender: Male
  • ~roooaaahhh....~
    • Email
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #20 on: August 18, 2010, 05:10:18 PM »
Kem Tango tu berhadapan dengan cerok paloh.. di hujung 2 ada tanjung.. betul2 kuala.. tapi kena jalan kaki la sikit.. Jalam masuk dia ikut masjid tanah putih..

hurm... jalan masuk dia mmang kat masjid tanah puteh tue erh... law ikut tg selangor tue, bole tak... ade port tk kat belah situ...
masjid tanah puteh yg tepi jalan besar kuantan-pekan tue kan...

Offline meji

  • Pelata
  • *
  • Posts: 100
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #21 on: December 18, 2011, 06:32:03 PM »
aku dah x larat mancing ikan kat pekan :D :D :D :D :D
+masih belum tiba waktu untuk menggantungkan joran+

Offline kurita

  • Bilis
  • *
  • Posts: 19
  • Gender: Male
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #22 on: December 27, 2011, 12:19:46 PM »
sapa2 nak komplot mancing kat pekan meh ler.. kawe memang duduk kat pekan ni..

Offline ismikayz

  • Marlin
  • *
  • Posts: 4299
  • Gender: Male
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #23 on: December 27, 2011, 03:05:37 PM »
aku dah x larat mancing ikan kat pekan :D :D :D :D :D

apesal lak?dh boring ke? huhu...ni musti hari2 turun...adeii...kawan lama dh tak turun..last aritu mncing udang kat sangkar ipar...sangkar kat jmbatan tu...hehe
'ikan di laut...asam di darat...dalam periuk...jadi asam pedas...'

Offline meji

  • Pelata
  • *
  • Posts: 100
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #24 on: December 27, 2011, 04:43:53 PM »
aku dah x larat mancing ikan kat pekan :D :D :D :D :D

apesal lak?dh boring ke? huhu...ni musti hari2 turun...adeii...kawan lama dh tak turun..last aritu mncing udang kat sangkar ipar...sangkar kat jmbatan tu...hehe
hari2 dok mancing....hahha...ni tunggu udang galoh pulok.. ;D ;D ;D
+masih belum tiba waktu untuk menggantungkan joran+

Offline kurita

  • Bilis
  • *
  • Posts: 19
  • Gender: Male
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #25 on: December 28, 2011, 04:46:09 PM »
ni ada satu port nak kongsi.. kat depan ump pekan ada kolam ke paya kat situ.. masa kawe ambik bini keje slalu ada orang lepak mancing kat situ.. jom tryy

Offline hanglpo

  • Bilis
  • *
  • Posts: 27
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #26 on: December 29, 2011, 09:29:27 PM »
air dah ok ke skrg ni?

Offline meji

  • Pelata
  • *
  • Posts: 100
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #27 on: January 08, 2012, 12:28:24 AM »
air dah ok ke skrg ni?

air laut ke air sungai?
+masih belum tiba waktu untuk menggantungkan joran+

Offline hanglpo

  • Bilis
  • *
  • Posts: 27
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #28 on: January 09, 2012, 12:45:41 AM »
sapa2 nak komplot mancing kat pekan meh ler.. kawe memang duduk kat pekan ni..

wah...
syok ni
ble blh komplot?
:-)

Offline meji

  • Pelata
  • *
  • Posts: 100
Re: lokasi pancing dkt pekan
« Reply #29 on: January 09, 2012, 01:11:35 AM »
sapa2 nak komplot mancing kat pekan meh ler.. kawe memang duduk kat pekan ni..

wah...
syok ni
ble blh komplot?
:-)
musim ombak kuat gni g ngail udang galoh bole la... ;D ;D ;D
+masih belum tiba waktu untuk menggantungkan joran+