dam tasek mengkuang....

Discussion in 'Air Tawar' started by utaka90, Oct 15, 2010.

  1. dedak bachang

    dedak bachang chek suka mengai!!!

    rasanya lagi 4 ke lima tahun lg la klu nak komplot ke dam mengkuang...sbb kan sekarang ni tgh projek pembesaran empangan...klu x silap 2015 br siap..ke tuan shereks ada jalan rahsia nak kesana.... 8)
     
  2. shereks

    shereks Tenggiri

    hehe...kawan tak tau la jalan rahsia...membe kawan gtau masuk ikot tempat org bakar mayat tu...tp kawan tak tau kat mana tmpt tu..hehe ;D ;D ;D ;D

    masuk ikot pntu depan tau le ::) ::) ::) ::)

    geram tgk ikat talapia byk dok mkn roti org baling..
     
  3. dedak bachang

    dedak bachang chek suka mengai!!!

    mmg tilapia byk kat sana..penah dulu time ngaji ikut ahlul menjala time2 maghrib(time ikan tilapia masuk kuali)saiz pinggan makan pun ada...tapi kena jala time maghrib la....huhu...

    saya pun masuk ikut jalan tu ler...jalan belah tu dah tutup rasanya...sbb kawasan projek hampir ke jalan masuk tu...mmg besar 2 @ 3 xganda bila siap yang baru ni.... :eek: :eek:
     
  4. krieutara

    krieutara Marlin

    lolz....dedak bachang rumah tok sy dekat jelutong bro...
    flet medan tengku(btol tah eja hehehe)
    ermmm bro duk flat pe???
    ye2 msh dduk di kulim hehehe
     
  5. dedak bachang

    dedak bachang chek suka mengai!!!

    medan tengku btoi dah la tu...saya dok jalan dpn market jlutong rumah kampung...
     
  6. krieutara

    krieutara Marlin

    buh 6ber fon...
    jom p bwh jmbtn..xpon naik bot p mngail area2 peneng nih ka hahaha
    lama xtrun jmbtn...
     
  7. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    salam
    apa citer dam mengkuang?
    tak ada citer baru ka pasal mancing di dam ni?
     
  8. Hooi

    Hooi Tenggiri

    dam mengkuang kalau siap pun kena tunggu lama baru ikan besar.. ada sesiapa nak organize pi Selama casting haruan? naik motor sama sama.. haha
     
  9. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    saya selalu pergi selama mr hooi...

    tapi skg ni kemarau...air kurang sgt...
    mmg tak boleh nak casting skg... semua caster sudah tukar bottom or cari udang ;D
     
  10. sundang

    sundang fon Num:

  11. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    Last week pergi casting ke selama...full day....
    hasil yellek...... hujan dah lama..so air parit jadi jernih sampai nampak dasar...
    ikan haruan semua malu2 sembunyi tempat lain....

    baling katak...hanya nampak katak saja...huhuhu
     
  12. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Klu air jernih kena turun mlm lorrr
     
  13. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    area kelapa sawit tu..tak cukup berani nak turun cari ruan malam2....
    mcm2 gangguan ada tu huhuhu...yg menjalar kt bawah tu yg tak berani sgt tu huhuhu
     
  14. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Klu camtu baik biar ruan sana jadi monster dulu hihi
     
  15. LUNASIA

    LUNASIA Siakap

    kt selama perak skg ni...
    g casting dah ada sambutan...

    dah 2 kali p hujung minggu..
    bole la 5-6 ekog....

    ayag dah banyak...ikan dah masuk balik...
     
  16. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Bestnya
     
  17. Ada trip nk mncing dkt mengkuang dam ka
     
  18. sundang

    sundang fon Num:

    Mengkuang dam dah buka balik ke?
     

Share This Page