RockBund Fishing Chalet Lumut Port Manching Keluarga??

Discussion in 'UMUM.' started by m1213m0, Aug 18, 2016.

  1. m1213m0

    m1213m0 Bilis

    Assalamualaikum. Mohon maklumat mengenai port manching dilumut ini.?

    1. Mana nak dapat umpan hidup dsbnya sebelum masuk kawasan chalet
    Dipulau marina ini. Boleh guna gewang?
    2. Peralatan manching dan teknik manching yng boleh digunakan?
    Boleh guna joran panjang? Guna set casting ? Cara Jigging dan bottom
    3. Keadaan bilik chalet? Sesuai utk keluarga berapa org dewasa? Boleh
    bawa khemah utk letak luar chalet? Barang2 lain yng boleh dibawa utk
    lebih selesa duduk tidur dalam 2 malam?
    4. Kawasan tempat makan dan kedai yng berdekatan utk mendapat brg2 keperluan.
    Diatas bantuan kata nasihat yng tuan2 berikan ribuan terima kasih.
    Alhamdullilah.
     
  2. ewak

    ewak Arowana

    dulu ada topik khusus rockbund ni..mcm2 info ada..siap gmba lg..
    bermacam2 promosi..diskaun
    pengurusnya sendiri yg menjawab berbagai persoalan
    mancasting paling aktif post kat topik tu

    mancasting..ko tau tak kat mana topik tu..
    letih dh aku cari topik tu.. x jumpa
     
  3. eizam

    eizam Marlin

    kasi up balik....

    boleh gak tmbah info dan spot mancing...
     
  4. m1213m0

    m1213m0 Bilis

    Ya. Mmg minta tolong dapatkan balik info posting lama.:)

    Dulu mmg x silap ada posting mengenai port manching ini.
    InshaAllah Tuan Admin boleh boleh bantu saya.:(
     
  5. mancasting75

    mancasting75 Call 01110840208 kalu nak ajak mancing...

    Camno nak up...interface pun dah lain...
     
  6. pancinglama

    pancinglama Administrator

    info yg mana tu?

    kalau tak silap dah tutup bussiness dah.
     
  7. manba_nkk

    manba_nkk Arowana

    Alamak sayangnya tutup plak
     
  8. fishbed

    fishbed Bilis

    Benang lama ni den up balik. Tahun 2015 den penah pegi sini. Tak tau la kot skang dah tutup tapi kat booking.com bole je buat booking chalet tu. Den mancing pakai udang pasar. Den kumpow... pak sedara dapat tuka sekor, kerapu yang orang kata tak sedap tu sekor.
     

Share This Page