Update sikit

Discussion in 'Pengumuman dan Ucapan' started by pancinglama, Oct 4, 2017.

  1. pancinglama

    pancinglama Administrator

    salam dan salam sejahtera semua.

    cuma nak kongsi perkembangan terkini berkenaan pnet.

    utk makluman tuan2 semua alhamdulillah tahun ini sy telah diberi rezeki untuk menunaikan fardu haji. alhamdulillah saya dan isteri telah selesai menunaikan ibadah terserbut. malangnya sepermegian sy ke tanah suci, pnet telah terbiar. terbuka utk spammer. sebab tak ada orang yang memantau. sy sendiri tak dapat nak tengok pnet kerana hanya berbekalkan handphone. mana cukup.

    akibatnya bila sy belek2 pnet, bersepah dengan spammer. semuanya bermaharaja lela. selagi ada tempat habis kena spam. entah berapa ribu posting dan spammer telah sy delete dan ban. berjam2 la juga. saya masih meneliti posting2 yg ada. insyallah nanti sy akan susun semula mengikut keperluan ahli2.

    sebagai langkah berjaga2 saya telah buat pendaftaran ahli baru memerlukan kelulusan admin. harap2 ini dapat membantu mengawal kemasukan spammer.

    insya allah sy akan menapis semula posting2 yg dah ada tu. dan tuan2 boleh highlight kat saya kalau ada berjumpa dengan posting2 yg tak sepatutnya ada kat pnet ni.

    utk makluman semua.

    tk
    Azman@pancinglama

    kot ada yg kenal gambar bawah ni. warga pnet kat mekah

    bdboy.jpg
     
  2. sham kidal

    sham kidal Bilis

    Waalaikum salam....

    Semoga pnet akan meriah kembali....
    Harapan saya agar group pnet dapat membuat pertandingan/aktiviti memancing suka2.... kolam pun okay....
     
  3. - Nodri Selama -

    - Nodri Selama - 013-5872713

    Waalaikummusalam....
    terbaik tuan Hj Man....
     
  4. otc

    otc Marlin

    Waalaikum Salam,
    Tahniah Hj Man,

    Semoga keceriaan Pnet kembali seperti dulu2. Amiin
     

Share This Page